9 Temmuz 2009 Perşembe

eyerhagu'lu günümüz ))))

elifin cicileri


sarı kuzuyla kara kuzu))

hilalin bayıldıgı takılarımızz


esselam salı günü yorum köşemde ev ve cep numara vardı sana gelicem ver nonu arayım die))kim olaki demedim sanal dünyadan tanıdıgım blogcu http://eyerhagu.blogspot.com/ gülsüm hanım aradım konuştuk sıcak ve içten ararken heyecan yaptımmı tabikiiii)))ama kırk yıllık dost gibi konuştuk buyur başım üstüne dedim))ses güzeldi sıcaktı ama heyecan yapmadım desem yalan valla yaptım yaff))anam geldi bi genç gelin yaş 33 müş ama 23 gibi abartısız çok hoş ve güzel artı sempatik güler yüzlü inanın çok elektirik aldım son günlerin moda lafı modaya uymak lazım zaten yüzünede dedim bide prenses ervası var şirin bi kıss güleç bi bebek tontiş zaten tanıyorsunuz maşalah barekallah sessiz sakin sıcak bi ortamda muhabbet ettik bebekli gibi degildik))yemekçi blogcu hatunu agırlamaya çalıştım biz kendisiyle tanıştıgıma çok memnun olduk gelirkende eli kolu dolu gelmiş hilal hanıma ve bana takılar eline sağlık çok becerikli ticarete dök boşa yapma diom esnaf olunca ticaret ruhluyum sanırım))elifcigimizede kıyafetler getirmiş tekrardan teşekkür ediyorum vee keşke komşu olsaydık çok güzel geçinir giderdik gülsüm hanımcım tekrar ziyaretimize yakın zamanda gelllll dioz ve burdan seni kızlarımla erva ve seni öpüyoruz iyiki tanıştık seni çokk sevdikk görüşmek üzere..

17 yorum:

papatya dedi ki...

kız orda olsaydım bende tanışırdım neyse başka bahara bu arada elifimi çok özledim onu kooocaamaaan öp

üç böcek bir çiçek dedi ki...

bigünde toplanın bana gelin böyle ben uzaktayken toplanıyonuz valla aklım kaldı ne güzel bir gün geçirmişsiniz sizleri öpüyorum sevgilerrr

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım ne güzel bir gün geçirmişsiniz.Hediyelerinizde çok güzel.Güle Güle Kullanın.Gülsüm'le geçen haftadaa biz bbuluştuk hakikaten çok tatlı ve güleryüzlü.
dostluğunuz daim olsun :) Sevgiler

fatma48-haznyagmuru4 dedi ki...

CANIMMMMM ÇEKTİİİ öyle sıcak içten anlatmışsınki canım benimde şöylee kafa dengi konuşacak birine canım çekti bbebişler çok şekerrrr ALLAH nazarlardan saklasın gönlün şen olsun sağlıkla mutlulukla kal canım yüzün hep gülsün sevgiler

sinarana dedi ki...

oyy yerim ben oo tontiklerii..ısır ısır bitiremem:))
negüzel ablacım..yaşasın blog kardeşliği:)
sevgilerimle

LEMAN dedi ki...

canım ne guzel log arkadaslıgınız daim olsun bir dost daha edınmışın bu vasıtayla kızlarda çok tatlı anlaşmışlarda bak

TATESAL dedi ki...

Canım ya ne kadar güzel takılar,bayıldım valla.
Elifin cicileri de çok şeker,güle güle giyinsin!!!
Unutmadan K.Zeynep KARA 'nın gönderdikleini merak ettim yayınlamayacakmısın?

SELDA dedi ki...

hatunlar gülsüme de dediğim üzre çookkk:)kıskandım ben :))ne güzel arkdaşlar edinmişsiniz sevgiler.

Unknown dedi ki...

ne güzelbirgün geçirmişsiniz senin gibi içten birini sevmemek ne mümkün
o kadar içten yazıların varki sanki yıllardır tanıyormuş hissi veriyorsun insana senin adına çok sevindim canım
cicilerinizde çok güzelmiş

kuzularım ve ben dedi ki...

ablaaaaaaa o takılara bayıldımmmm zaten bayılırsın sen böle şeylere bilirimmmm arasıra emanet banada ver kıs biyerler giderken takarım heheheh:)

eyerhagu dedi ki...

canımın içii iyi dileklerin için çok tşk ederim.. o benden değil senin iyiliğinden.bende bekliyorum kısa zamanda hepinizi fatoşuda bekliyorum üçünüzüde çoooookk öptüm

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Ohh,ne güzel dosluklar daim olsun bir gün bakmışsın bende gelmişim bellimi olur nasip kısmet canım seninde cuman muberek olsun hediyelerinizi iyi günlerde kullanın seni ve kızları öptüm..A.E.O

sinem dedi ki...

oh oh ne güzel görüsün bizim yerimizede laflayin

Unknown dedi ki...

Ohh ALLAH muhabbetinizi artırsın.
ne güzel yaaa kıskandım valla
canım benim güzel yorumun ve dileğin için çoooooookk teşekkür ederim.bende evde tatildeyim patlıyorum sıkıntıdan yanlız değilsin yani dizilerin tekrarını izlemekten örrkkkk geldi.
tatile gidenleri okuyup iç çekiyorum.neysse seni çok öpüyorum
canım benim

hanife dedi ki...

bak bak hatunlar toplanmış çaylar içilmiş banada buyrun dicem ama izmir acık uzak bu arda cicileride güle güle kullanın

beyaz mendil dedi ki...

Merhaba,ziyaretine geldim ve bebekleri almak istedim ama olmadı:))Çok tatlılar maaşallah,Allah bağışlasın.Çağrıma cevap verdiğin için teşekkürler,seni izlemeye aldım.Sevgiler

fatma dedi ki...

DESTEĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM HEMŞERİM HERZAMAN BEKLERİM BUYUR BANADA GEL BEBİŞLER ÇOK ĞÜZEL GÖRÜNÜYOR