16 Ocak 2010 Cumartesi

zayıflmama maceralarım:))

zayıfladıgımı merak eden etmeyen banene diyen demeyen tüm izleyenlerime merhabaa!!!:)))hava bi soguk donuyorumm ama erimiyorum bende herhal zayıfladımda ondan üşüyorum kansız kaldım die düşünmüştüm:))ilk hafta 2 kğ cık verdim bgn tartıldım ne almışım nede vermişim güzel yanı almamış olmakta marifet demi ama :)) normal olmadıgımı biliyordum son kararım gerçekten anormalimm:))millet acıkmıyormuş ben acıkıyorum millet su içiyomuş 3lt falan ben içemiyorum ay bu sogukta nasıl içeyim millet terliyomuş donarken ne terlemesi bence millet yalancı ben dogrucuyum :))tabi bu dediklerim zayıflama hapı içenler için geçerli sözüm zayıflama hapı içenleree:)) ama pes etmicemm bu kutu bitsin orjinal olmayanıda denicem ilk başlarda karnım fena şişti başım ağrıdı falan ama bünyem alıştıı:)) enerji doluyum zayıflamak için her yol deniycemm :))form çayları içiom elma sirkesi bile içtim bi kaç defa ama igrençç böghh :)) gerçi ben kemikliyim etim yok ondandır demi kısss gülmee amaa lütfenn:))işin komik tarafı bn kendimi zayıf hissediyorum bazı kıyafetlerim olmaya başladı :))tartılar yanlış tartıyordur belki beynimi zayıflama moduna geçirmek için :))işte böle canlarr sağlık olsun ben bölede güzel ve mutluyum :)) çok kafama takmıyorum napim elimden gelen bu valla bunları unutmamak için yazıyorum hafta ne olcak bakalım her c .tesi yazıcam tartı sonrası yaşadıklarımı herkse güzel hafta sonları olsun kaçtım bye mucks .....(zayıflamaya çalışan hatunkişi:)

26 yorum:

cansudere dedi ki...

iyi ilerliyorsun canım. kolay gelsin azmin elinden bişeycik kurtulamaz.

gül dedi ki...

hadi bakalım allah kolaylık versin canım. sen istersen başarırsın :)

Yasenin dedi ki...

kolay gelsin takipteyim sen zayıfla ekonomiyi düzeltirsem inşallah bende bi 10 kilo vermek istiyorum.sevgiler

sevim dedi ki...

zayıflamaya çalışşan hatun kişi bende zayıflamak istiyorum ama istmeyle olmuyor bu işler dimi ama
nasıl bir hap kullanıyorsun canım

papatya dedi ki...

kız bende eridim diyemem her halde hiç vermedim 2 haftadır dışarı çıkmıyorum nasıl kilo veririm

gül dedi ki...

ablacım senn programda bi hata vardır. sen en iyisi kumanda panelinde alt kısımda ekle var ya oradan ekleyebilirsin. önce blogun adresini kopyala sonra oradan ekle kısmına tıklayıp yapıştır. yani iki şekli var biride o. sevgiler umarım yardımcı olmuşumdur.

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

zayıflamaya çalışan hatın kişi:)) başarılar diliyorum pes etmek yokkk tamammı yeşil çayda iç anacım

SERRA dedi ki...

bugün Reyyan'a keçi boynuzu tozu almak için aktara gittim ,zayıflamak için ne verdiklerini sordum senin haptan söyledi kabızlığa falan da iyi geliyomuş.Hadi bakalım iyi zayıflamalar Havvanur'cum
şunu merak ettim yemeği kısıyomusun özellikle, yoksa iştahını kesiyor mu?

GüCüBe dedi ki...

offf ne olacak bizim bu halimiz :=)) Ama kemikliyiz biz gerçektennn :))

tatesal dedi ki...

Canımcım acele etme,yavaş yavaş kilo vermen hem sağlıklı hemde vardiklerini gri almazsın...

lezzet@sinangil.com.tr
adresine mail atarsan bir hafta içinde sanada unlardan gönderirler..Adını adresini ve sitenin adını belirtmelisin...

Sevgiler...

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

canım demek sende ters tepti:)))
yok yok durmak yok devam.2 kilo bile bayağı iyi bişey.üstelik bu hafta kiloda almamışsın.
ya benim annemde elma sirkesiyle zayıflıyor bayağı verdi.ama ben içemiyorum ya çok kötü tadı.
hadi sen yaz bakalım üşümelerin gidecek mi merak ettim.

Aygül dedi ki...

Ah be şekercim sen beni dinlede gel benim diyetisyene:)))Dedim sana gel götüreyim seni diye.Ama Nuh diyor peygamber demiyorsun:))))Verdim para içicem ölsemde diyorsun:))))Bak bende bu başlığı görünce öteki dünyadan felan yazıyorsun dedim kendi kendime:)))Allah korusun be bacım.Öptüm.Sen başarırsın inş.Güveniyorum sana.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Canım benim senin azmin bize örnek olacak ama şu sahte hapları deneme bile, lütfen zayıf ölmektense kilolu yaşamayı tercih et hadi başarılar canım sonucu hafta hafta yaz

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

bende derimki bu hatunkişiyi bana ceken bişey var işte buldum kemikli olmamız al bendende o kadar
kıs incecikde bişeye benzemeyiz biz tam anadolu kadını işte güçlü kuvetli valla ben şikayetci değilim de dr istiyo kilo vermemi canım ben her sabah sağon suyu içiyorum bir sağonı kaynatıyorum 3.5. dk sonrasuyna limon sıkıp ac karna içiyorum iyi geliyo dene derim hemide bedava sağlık olsun canım benim yogunum bu aralar bir fırsatını bulup geldim fatoşa çokkkk selam minikleride çok öpüyorum a.e.o sevgiler canım

CANDAN TARİFLER dedi ki...

CANIMSIN:))) BÜYÜK BİR KEYİF ALARAK OKUDUM YİNE HER YAZINDA OLDUGU GİBİ BU YAZINIDA AZMİNE HAYRANIM ...

tatesal dedi ki...

Canımcım yarışma için nasıl oy vereceğini sormuştun ya;
sayfamdaki softbowl resmine tıklarsan ve 33 ve 49 nolu tariflerin altındaki kutucuktan oyunu kullanabilirsin...teşekkürler
1-2 gün kullansan yeter....
Öpüyorum,sevgiler

KEYFESEYRAN dedi ki...

canım nasılsın bende bir bildirimin var gelip al hadi kıpra kalk kalk bakalım hop

KEYFESEYRAN dedi ki...

Kıs nerelerdesin anacım özlettin kendini

firdevs dedi ki...

selam.daldan dala misali gezinirken blogunuza rastladım.hoş ve samimi bir günlük olmuş.zayıflama maceranızda hiç yabancı gelmiyor kilolu biri olarak sizi çok iyi anlıyorum :)
bu arada diğer yazılarınızda okudum cennette oturuyorsunuz heralde komşuyuz desenize rastlantıya bakın :) ben yeniyim blogta görüşmek üzere..

tatesal dedi ki...

Canım oylama için teşekkür edrim sağol....Hergün kullanabilirisin bu ay sonuna kadar...33 ve 49 nolu pastalar...

Kızların karnleri çok iyi,takdir aldı ikiside...

Hilalida kutlarım aferin....

İstanbul kar altında ama burda pek birşey yok.....
İyi akşamlar...

cansudere dedi ki...

canım knerelerdesın bak şindi ceydaya gidiyorum durtsün senııııı

cansudere dedi ki...

ben çalışıyorum canım ne yapayım.işte bendede aynı git işe gel işten monoton bir hayat bende sıkılıyorum. güncelleyecek birşey bulamıyorum. hanı çalışıyordun kıss ne oldu iş .nasıl gidiyor,cocuklar tatılde evdeler nasıl geçıyor .karneleri nasıl canım karne keyfini paylaş işte buralardada havalar çok soğuk kar yok ama fena bir ayaz var bizde kar istiyoruz. sıkılma canım napalım hayat böyle işte .sevgiler..

KEYFESEYRAN dedi ki...

Havvanur nerdesin bacım ya boş ver artık şu zayıflama işini bak ben resmimi koydum tombiş tombiş ne yapalım seven böyle sevsin bizi Urfaya beklerim başım üzerinde yeriniz var şekerim geliver de gezdireyim seni

tatesal dedi ki...

Havvanurcum selamlar canım....Oylama için bende baktım hep 9 da var bir filim ama anlamadım...Boşver üzme kendini sen sağol...

Hani hiç yeni yazı yok azıcık anlat bakalım...

Ben bu sıalar çok stresteyim canım benim...Haftaya perşembe Allah izin verirse varisten amaliyat olacağım...Kendimden çok evi çocukları düşünüyorum...Annemde amaliyatlı yazık kadın bana bakacak ..hastanede 2-3 gün yatacağım sonra evde ...Umarım çabuk iyileşirim...Lazerle olayım dedim ama çok ilerlemiş benimki o nedenle cerrahi olacak...Sol bacak derken sağda aynı durumdaymış ama ikisi birden olmuyor...Şimdilik önce sol bacak...Dualarını eksik etme bitanem....
Sevgiler...

KEYFESEYRAN dedi ki...

Bırak inadı çık artık ebari bişeyler yaz bloguna

tatesal dedi ki...

HAVVANUR CANIMSIN SEN BENİM YA...

Bana adresini yazarmısın çam sakızı çoban armağanı hazırlayacağım inşallah amaliyattan önce gönderebilirim...
Yoksa daha sonraya kalır ,sevgiler...
Buradan bir isteğin varsa lütfen yaz olur mu!