6 Eylül 2011 Salı

benden senden .?bizden.))

esselam sevgili dostlarr nasılsınız bakamm.))beni sorcek olursanız iç güveysinden halliceyim .))derdi eskiler demi.))eskimeye az kaldı :))tüm yaz istanbulu bekledim çalmasınlar die.)artık tüm tatilciler geldi pek kalabalık yaptılar ama olsun tüm keşmekeş ve karmaşada olsa güzel şey istanbul yaşamya deger sefiom ben istanbula zaten başka yerdeded yaşamadımki bilmemm yani :))ama bu yıl çokmu sıcaktı ben mi bunaldım bilmiyorum 2 ay ççapaya gidip geldim memleketten gelen meme kanseri misafirimle kemoterapi ve radyoterapi.(ışın.)olduk rabbim dert vermesin en büyük zenginlik sağlık heleki kanserli ve kanser hastası yakını olmak çok zor maddi ve manevi çok zor süreç agır imtihan neden ben neden ben çok gencim yeni gelinim anne olacaktım dien bi hastaya moral olayım derken küllerimden tekrar tekrar dogdum desem abrtmam heralde yakınlarım buna şahit sabrıma hayranım güçlüyüm ben inşaALLAH .)))bu sene depresyon panik atak geçirmedimya sittin sene geçirmem inş.)) ah ah bn bu blogu sana göstermiştim ayten mucuk kuzum.)))kusura bakma kıs :))neyse geçelim bunu yazcak çok şey var ama yazmayalım.))kızlar iyiler ablaları teyzeleri hilal kocaman genç kız oldu liseli sağlık meslek çok sitedi ama asil olamadı yedeklerdeydi beklemdik evimize en yakın düz liseyi tercih ettik gözümüzün önünde olsun die. boyu uzadı dili kısaldı şükür ergen kuzucumun çok kısa bi süreçti geldi geçti mucuks hilalim okuma sen.)) elifte bülbül gibi her dedigi çok anlışılmasada bn anlıom.))wc egitiminde sınıfta kaldık ben açıom o kendini bezlio bezini çok seviyor artık okula giderken sölicek zannımca.(((babamızsa tam gaz devam işlerine heçç ölmiycek gibi ççalışıo bu hızla kaç yıl çalışır bilmioz.))ben aynı tombik heç zayıflamakla falan ugraşmıom canım istreken yiyom içiom aman zayıfta ölio şişmanda demi hem türk kadını öle ince falan olmaz canımm .))balık et falan diliz bildin balina şekerim.)))annemle geçende konuşuyoruz annnem babanla üzüloüz azcık versen kzım kalpti şekerdi olursan die dedi bn anacım hastalıgı boşverde küt die ölürsem tabutu taşıyanlar küfrder die korkuyom dedim anacımda aman onu dert etme ölme ama tabutuna yabancı taşımaz 2 erkek kardeşinz 3 enişten bi sürü kuzenlerin var dedide içim mm valla rahatladı bnd bi rahatlık sormayın.)))koptum sende gülüon demi kıs bak gülme blog komşuna kilolar gelir başına :)))neyse işte böle canlarım hepinizi öpyorum sevgiyle kalın ..))))) not resim yükleyemedim eskisi gibi degil sanırım bilgisi oalan yazarsa sevinirim .

6 yorum:

papatya dedi ki...

oooo hanım efendi hoş geldin ama ben zaten bu yazdıklarını biliyordum :D hahaha genede okumak güzel kız yaz arada

öz'üm dedi ki...

hayatında her şey güzel görünüyor..ne mutlu sana..

SERRA dedi ki...

yine gülümseyerek okudum seni:)
hoşgeldin arayı açma bacımm...

tatesal dedi ki...

Senden bir ses duymak ne güzel...iyi olmana sevindim en azından güçlü bir kadın olduğunu gösterdin,hasta ile uğraşmak çok zor....rabbim şifa versin onada...sevgiler,kızları öp benim için...(hilal okulu ne yaptı?)

cansudere dedi ki...

slm canım nasılsın. hayat koşuşturmacısıncan gelemez olduk artık çok saygılar ve sevgiler...

iç ses... dedi ki...

hangi ara yazdın bunu ben hiç görmedim yani söylemesen haberim olmayacaktı malum bende bloğa uğramaz oldum.valla şekerim sen bu matrak ruhunla daha ne fırtınalara göğüs gerersinde aman Allah başka dert vermesin inşallah.taput hikayesine güldürdün gerçektende :) ama durumumuz vahim kabullenmek lazım harekete geçmek lazım dimi ama yaa..not bugünki kahvaltıda tiramisuda çok güzeldi ellerin dert görmesin kesene bereket.hee ne diyodum kilo vermek lazım valla :))