2 Mayıs 2009 Cumartesi

Zehranın 1. mimi

sevgili zehracım dan patentli bu mim:))vallahi bn çok begenerek yapıyorum bu mimi teşekkürler kısss:))canım bnm 2canlı bacım yaparda ben begenmezmiyimm ne haddime şimdi cevaplayalımm.



1.. şuan ne düşünüyorum:??
bnm aklımdan okadar çok şey aynı anda geçerki ama şuanda fırındaki bagetler yanmasa die düşünüom:))



2.bence çayın yanında ne iyi gider:??

karnım açsa her şey iyi gider pis bogazım benn:))

3.imkanım olsa yarın nereye giderim:??

imkan varda sevgili eşim iş kolikk zaman yokk esnaf eşleri anlar beni ancak:)))ama kızlarım ve eşim yanımda olsunda her yer bnm mekanımdır

4.acunun yarışmada bana 500.000 tl çıktı naparım:??

kıs bana para çıksın yeterki 1 satte çıtır çıtır yerim valla:))çıksında sonra düşeneyim bunu ama iyi bişiler yaparımm ama kendime bi mini cuper alırım bölemi yazılıyordu emin degilim demi)

5. canım sıkılınca ne yaparım?

canım fazla sıkılmaz ama sıkılınca ya fatoşumu ararrım ona ulaşamazsam hemen kendimi sokaga atarımm ocaktaki yemegim bile varsa geç erken dinlemem :)) evden çıkarım hemenn yada eşimin yanında soluklanırım...

6.en çok kime benezemekten korkarım .

ay ben buna cvp bulamıyorumm kötü insan olmaktan sevilmemekten korkulur herhalde

7.2 günlük tatil sürem var nasıl degerlendiririm.

eşimle dahilse onu çok özledigi memleketi bolunun göynük ilçesine kaçırırdım garibim 3 yıldır gitmiorda ama ben gitmekte istemezdim :)))

8.kadınlar yani ben eşimden ne isterim:??

ay ben çok şey isteyen biri degilimki aza kanaat ederim az çok demem şükredenlerdenim eşimde ilgilidir ama eve dadı sonra yardımcı bayan her bişi isterim desem fena olmazda :))ay beni hep onore ederr şımartmasına gerek yokk zehraa bn zati şımarıgım desem kıs ben 35 yaşındayım yaff:))şaka bi tarfa ben bu soruya cevap bulamdım ama arada aydada olsa bi güncük hep beraber evde olsak isterimm sabah 9 akşam 10 evde oluyor hem ona hem bize yazık kıss ama yinede halime şükrediyorum şu kriz zamanında iş olsunda bin şükür halimize tamam sustum her bişimm var bişi istemiyorum oldumu zehra oldu kıs olduu:)) herzamnki gibi link vermiyorum bu mim okuayn herkesin cevaplamasını canı gönülden istiyorum keşke cevaplansa ama hiç mim cevaplamayan kardeşim kuzularım ve ben kardeşim olurda ona cevapla die emrediyorumm sanmıom ama şansımı deneyeyim:))) valla bn çok eglendim yazarken sagol zehra bi avazda inşaallah anladı sen onu:)))) zehraaa umarım bu mimlerin devamı gelir ne dersin:??:)))))))

18 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

sorular süper,yorumlar daha süperr.
işte havanur ablamın farkı:))

hanife dedi ki...

ah bacım ah kocanın gece evde olmaması nedir iyi bilirim bir muhasebeci eşi olarak bakarmısın koskoca yazıda takıldığım yere bak kocaman öptüm

kuzularım ve ben dedi ki...

ablacım mimlenmişim ama şuan değil çok yorgunum halıları yıkadm kısss acık işlerim bitince yazayım okiş mucks

tuğba dedi ki...

eve dadı ve yardımcı bayandan bende alayım lütfen....

örgüdelisi dedi ki...

ne kadar samimi ve sıcak ceveplar bunlar. herşey gönlünce olsun,sevgiler.

ORGUKNIT dedi ki...

Çok güzel cevaplar bayıldım yahu.
Sevgiler.

Güneş dedi ki...

Çok iyiydi cevapların, zaman bulabilirsem bende cevaplamak istiyorum :)

cansudere dedi ki...

bayıldım yaa sevgiler cnm allah umre yolcularımızı sag saglım görmeyı nasıp etsın inşallah sevgiler cnm

zehra dedi ki...

masallah ablacıgım supersın gene
cevaplar super olmus ellerıne saglık ablam cok saol yanıtladıgın ıcın

serpil'in mutfağı dedi ki...

NERELERDESİN HAVVANUR? MERAK ETTİM. SAYFANDA UĞRAMIYORSUN.KÖTÜ BİRŞEY YOKTUR UMARIM.

AYFERSULTAN dedi ki...

sa. canım güzel dileklerin için çok sağol RABBİM zamanı geldiğinde sanada yaşamayı nasip etsin amin.öptüm canım.A.E.O

umut~~hüzün dedi ki...

güzel ve neşeli cevaplar ablacım:))

sevgiler..

lori dedi ki...

ayy cok guzel ve cook samimi yazmissin yine :) sempatik sey seni yaa! gel bi opeem muckkk!

zehra dedi ki...

havvanur ablacıgım anneler gunun kutlu olsun demeye geldım :)
anneler gunun kutlu olsun ablacıgım
senı ve kızları kocaman optum:))

eyerhagu dedi ki...

canım valla cevapları süper vermişsin... anneler günün kutlu olsun çok öpüyorum

hanife dedi ki...

arkadaşım anneler günün kutlu olsun

ELBİSTANLI dedi ki...

Yüreginde huzur ve mutluluk; gözlerinde ve yüzünde gülücük eksik olmasin hiçbir annenin.Tüm anneler ve anne adayları anneler günümüz kutlu olsun..hayırlı geceler.

tuğba dedi ki...

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM