30 Nisan 2009 Perşembe

yürüyorumm :))


esselam sevgili günlügüm:)) pazartesi gününden beri yürüyorum artık kilolara elveda diycez ALLAH izin verirse gitsin kilolar gelsin yeni cicilerr inşallah amin diyin küserim ha:)) öle böle degil 7 ayı doldurcaz bnm kğ aynen duruyor hatta çogalıyor sanki:(( nerdese hamile kıyafetlerimle gezecem hiç bişim olmuyor:(( hersabah evden saat 7 de çıkıyorum hilali okula bırakıp istikamet florya atatürk ormanı eskidende yürürdüm 8 yıl önce kadar yani:(((ilk gün biraz tırstım sabahın köründe gitsemmi kalsammı ama hade kızım havva dedimm:))ay ne kalabalık yaşlısı genci hepsi ormanda saglık için bi çogu anacım valla agırlık emeklilrde bnm yaşımdakilerim gözlemledigim kadar en tombigi kimmi :??))bravoo tabiki benn:))aerobik yapanlar bile var bn katılmıyorum onlara sabahın köründe bangır bangır m

zikle bi çoşkuyla yapıyorlar büyük şehir spor hocası yollamış sanırımm aletler falanda full ormanda onlarıda kulanmıyorum belki daha sonra:))azcık yeme içme konusundada dikkat etsem varyaa süper olcakta ıııhh edemiom ama valla giderken yanıma hiç cüzdan hatta 1ytl bile almıom halbuki gelirken pastanelerin kokusuna bitiom:))ama kör nefsimi körlüomm ormana girmeden bide seyyar çaycı ve sokakk simitcisi bile varr sahi onlar nie gelioki :)) salı günü aşımızı olduk kermese falan gittim kermeste herşey çoktu demode şeyler oluyo nedense yarın yine gtcem bakalım dünde yine arkadaşlarım vardı güzel bi gündüü yine çabuk geçti bu hafta amann ufaktan temizlige başladımm çamaşır makine dursun die bekliom aklımada bişi gelmi çok yorulmuşum yine:))bahardan falan degil bu yorgunlukk çok ayakta kalmaktan yarında işçi bayramı inşaaALLAHH kazasız belasız atlatırız herkes insanca kavgasız gürültüsüz kutlasa keşke licedeki 9 şehitimize de rabbim rahmet etsinn ailelrinede sabırr neyse yine uykum geldii yarında resmi tatill herkese iyi bol gezmeli hafta sonları sevgilerr

14 yorum:

serpil'in mutfağı dedi ki...

OH OH NE GÜZEL HAVVANUR CUM BAŞLADIN YÜRÜYÜŞLERE BEN NERDE HALA YİYORUM.DİYET YÜRÜYÜŞ FALAN YOK.BAKALIM NE ZAMAN BAŞLICAM.BU AKŞAMDA CANIM KEK İSTEDİ KALKTIM YAPTIM VE YEDİM YİNE.SONUM NE OLACAK BİLMİYORUM.SEVGİYLE KAL:))

kubra zeynep kara dedi ki...

ne güzel yazmışsın,işte senin bu samimiyetine bayılıyorum ablacığım:))
herşey gönlünce olsun inşallah.
fıstıklarıda öpüyorum

Adsız dedi ki...

canım bak yeni bi ay başlıyo bence sabah tartıl ve glel benim diyet bloguma bildir bakalım ay sonunda hangimiz daha çok vercez??
hodri eyan var mısın yarışa???

sinarana dedi ki...

valla ablacim cok sirin bir insan oldugunu bil..tebessumle okuyorum su yazdiklarini..eglenceli bir yazi olmus buda.//rabbim muvaffak eylesin insallah zayiflarsin//boyyle fidann gibin olursun//:)

sevgiler//

Güneş dedi ki...

Ormana yakın olman avantaj :) ve AMİN tabiki...

3prenses dedi ki...

oh oh yürü bakalım.ver kiloları al yeni giysileri.bende diyetteyim bakalım.

Unknown dedi ki...

zayıflamaya karar verdiğine göre mutlaka zayıflarsın.kilo iyi bişey değil.ekstra yük.hem sabah yürüyüşleri ruhunada iyi gelir.bence güzel bir seçim...

lori dedi ki...

yollar gide gide biter , yaglar yuruye yuruye erir havvanurum! haydin gayret sonuna kadar arkandayim!!! yurru be havvanurum kim tutar seni? ben tutmuyom bak!
mucx

orguknit dedi ki...

Çok iyi yapıyorsun yürümekle.En sağlıklı ve kolay bir spor.Yolların açık olsun canım.Sevgiler.

ELİF dedi ki...

benim kızım 10,5 aylık, emmeyi bıraktı 8,5 aylıkken ve bende derhal rejime başladım aynı senin gibi hiçbir kıyafetim olmuyordu, 8 kilo verdim ve insan verdikçe çok daha iyi hissediyor kendini,sakın bırakma devam et. ve bu arada vermem gereken daha 12 kilom var:(((

kardelen dedi ki...

hadi bakalım havvanurcum verelim şu kiloları Bizdeki bu azimle veririz eminim Allah kolaylık versin canım sevgiyle kal...

üç böcek bir çiçek dedi ki...

BU ARA Bİ YOĞUNLUK YAŞIYORUM CNMM SENİN SESİNİİ TAAA UZKLARDAN ALDIM UĞRAYAYIM DEDİM GEZ GÜLÜM AT KİLOLARI BEN ÇIKAMIYORUM OĞLANLA Bİ YÜRÜYÜŞ BANDI ALMAYA KARAR VERDİM ANCA ÖYLE YÜRÜRÜM GERÇEKTEN HİÇ KİLO VERMEDİNMİ
MERAK ETTİM ÖPÜYORUM SENİİ VE KIZLARINI

zehra dedi ki...

benımde yuruyus yapmam lazım yaa:)))
b u arada ablacıgım mımledım senı :)

meltem dedi ki...

AMİN...:)

ooy kıyamam; yürü bacım yürüü..
afferin kıs zayıfla valla HELAL OLSUN SANA
BAK BEN DE KAÇ GÜNDÜR 3 KİLO VERMEYE UĞRAŞIYOM NE OLACAKSA 3 KİLO VERİNCE BİLMEM KENDİMCE TAKTIM YA O 3 KİLOYA BATIYO BANA İŞTE
BEN KİLOYU SEVMEM KİLOLARIMLA BARIŞIĞIM DİYENLEREDE EĞER Bİ HASTALIK FALAN YOKSA İŞİN UCUNDA KIZARIM
AY ÇOK ÖZLEMİŞİM KISSSS