29 Nisan 2009 Çarşamba

mim


sevgili tatesal arkadaşım tülin beni mimlemişler teşekkür ediyor ve cevaplara geçiyorum izininizle efendim:))



1.yıl sonunda zengin olmak koşuluyla her gece kabus görmek istermiydiniz?


bn uyumayı severimm zengin olmakta olsa ucunda uykumdan geçemem hem zenginim ben para huzurumu ve saglıgımı alamazki:))


2. kör olmak ve sagır olmak arasında nasıl seçim yapardınız.?


RABBİM sormaz ama böle bi seçim olsa idi sağır olamyı tercih ederdim MAZALLAH


3.Öleceginiz anı bilmek istermiydiniz?


istemezdim gün sayarken ölürdüm yada aglamaktann :(


4.bu gecenin son geceniz oldugunu bilseniz birine söylemediginizden dolayı üzülürmüydünüz?


evett üzülürdüm hemde çok...


5.eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz son birdefa daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?


cep telefonumu alırdım yakınlarımı aramak için sanırım umarım bu soru ve cevapları ancak mimlerde görürüz ve yaşamayız korkunç soru bunlar ahiret sorusu gibi:))RABBİM hepimizi kaza ve belalrdan korusun :(amin:)


vee ben yine kimseyi mimlemiyorum çünkü seçim yapamıyorum katılmak isteyen olursa sevinirimm ...

10 yorum:

lori dedi ki...

ay bu mim (yani bu sorularin oldugu mim) cok manyak bisey ya! kim hazirlamis, hangi ruh haliyle hazirlamis, moral bozmak icin mi hazirlamis anlamadim gitti.iki kiside daha gordum gul gul geberdim cevaplari okurken. ay ne diyim kardas sinir bozucu hem de guldurucu..

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Allah korusun ayyy içim bayıldı sorulara.kimsenin gelmesin başına böyle şeyler.ne güzel mimlerimiz vardı eyleniyorduk nerden çıktı bu sorular.
Neyse canım geçmiş olsun cevaplar çok akıllıca

fatma dedi ki...

blogumda ödülün var.uğrarmısın almak için

TATESAL dedi ki...

Ah ah çok kötü sorular ama burada farklı bir bakış açısı var....Anlayan anlıyor değil mi?
Teşekkürler Havvanurcuğum,sevgiler

kuzularım ve ben dedi ki...

evin yanıyor herkesi kurtardın içeri girip son olarak beni arardın dimiii ablaaaa ama ben aramanı istemezdim mazallah kurtulmuşken başına bi iş gelir diye aramanı istemzdim seni seviyorum ablacım

hanife dedi ki...

Allahım nasıl sorular bunlar geçmiş olsun ablacım

Unknown dedi ki...

sitemde seni bekleyen bir ödül var.ugrarsan sevinirim

zehra dedi ki...

bu konuda bende mımlendım ama sorular cok garıp cevaplasam bır turlu cevaplamasam bır turlu cevaplayacagız ınsallah
bu arada cevapların bır alem havvanur abla sen ne seker kadınsın ya:)
masallah

Mavi Bahçe dedi ki...

Amin canım

Güneş dedi ki...

ZOr MİM miş, senin cevaplarınada AMİN...