16 Nisan 2009 Perşembe

havvanur ve kızları:))


sevgili günlük :))bgn yine mesaim 7 de okul yolarında başladı:) hilali arada bn götürüyorum yürüyüş olsun maksat ama yürüyüşün zararı var bana çünkü gelirken yol üstündeki pastaneleri ziyaret ediyorum o anda canım pogaça simit börek ne çekiyorsa alıyorum bazen birini bazen hepsinden yükleniom:))ben zayıflarmıyım bu pis bogaz bende olursa ıııhh:))eskiden bigün bnm zayıflamam için kanser olmam lazım demiştimm :(((bi haftada 17 kğ verince aklım başıma gelmişti çeşitli tedaviler sonrasında kilolu ve mutlu olmayı seçtim valla bu şaka degil kardeşim fatoşş şahit buna neyse eskiyi anmayalımm yerin kulagı vardır:)))kahvaltı ev işleri derken yine okul yolundaydım budefa pastane degil postaneye gittim oriflame borcumu ödemeye:))sonra hilali feshanedeki kariyer ve rehberlik fuarına yolladınm okulla her sınıftan 4 ögrenci gitti bide hiç bi yerden geri kalırmıyız kalmayız eskiden bu fakirde giderdi elif elini kolunu bagladı hilalde servise binince annecim hakkını helal et demezmi hiç eve geri dönmedim içime sıkıntılar girdi afakanlar bastı okudum üfledim arkasından kazasız belasız gelsinler die ögretmenlerde bnm cadıyı yakından tanırr çünkü bi çene var siyaset sanat kültür her bişiden fikri vardır görsenn büymüşte küçülmüş halikarnasyona hiç inanmam ama bazende acaba bu bnm kız diyesim gelio burası şakaydı yok öle bişi:)) sabahta bi arkadaşım havva sana geleyimmi dedi kaçgündür çıkmıyorum seni dışarda agırlıyım dedim samimiyetine güvenerekten tabi valla misafirperim gülmeyiniz lütfennn önce dışarda yemek yedik sonra parklara attık kendimizi :))çok güneşli bi gündü hatta elifcigimi güneş çarpar diede çekindim yanii:)))elif demişkennn kuzumun 2dişi çıktııı:))))) sonracıma yürütece biniyorr poposunu kaldırıp emeklemiyor ama yürütecde iyi şoförr hız limiti yok :)) ennii deddeee diomu benmi benzetiom bilmiom yanii anne abla bab a geveze olduguna göre diorda olabilirr:) 6 ayımızı doldurduk yarım yaşında onlar büyüyor biz yaşlanıyoruz günler öle hızlı geçiyorki daha dün hamileydim paytak paytak yürüyordum:))hey gidi günler heyy rabbim güzel günler göstersin hepimize(amin) ay pek bi yorulmuşum yemegimizi yedik çay demlenirken bende yazıyorum işte böyle bol koşturmaaalı bi gündü yine herkes iyi geceler tatlı ruyalarr şimdi gidip hilalin fuardan getirdigi küçük kitapçıklara bakayım mesleklerle ilgili yine toplamışın çöpleri dedim çok kızdıı:))bol dersane broşürleri haksızmıyım ama dimi:))bide onları çöpe atacak adam lazımm 6. kat inip çıkmak zor iş vesselam .....

24 yorum:

zehra dedi ki...

bu gunlerde bende pastane gorunce dayanamıyorum bu arada masallah elıfcıgıme dıslerı hayırlı ugurlu olsun

sinarana dedi ki...

kilo mu dediniz:) bugun bu konuda baya bi konu oldu yani:))
bosver ablacim biz boyle de guzeliz:P
ben hollandaya geleli tam 12 kilo aldim 2 yil icerisinde:) 4 yili dusunemiyorm:P
iste biraz boydan kurtariyoz da:)) idare ediyoz:)
elifcikin de tut disleri hayirli ugurlu olsun..su dil cikarmis fotosu varya bitiyom ben ona:) masallah masallah..

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

elifin dişleri hayırlı olsun.ALLAH uzun ömür versin.dişleri çıktıkça insan ne çok seviniyo.bende yeğnimden biliyom.hergün kontrol ederdim.yeni diş çıkarttımı diye.iyi geceler

kuzularım ve ben dedi ki...

oh sefan olsun ablişko benim yerimede gez ben henüz gezmeye yetişemiyorum takma iki al ve iki ayak bulursam işleri bitirp gezcem inş. öpüldünüz

Unknown dedi ki...

havvanurcum, şu pastane işi tam benlik...oturduğum mahallede ilk olarak pastaneleri keşfe çıkarım.
arkadaşınla ne güzel açık havada sohbet etmişsiniz.stres filan kalmamıştır...harika...
elifciğinde dişleri hayırlı uğurlu , sağlam olsun inşallah....

meltem dedi ki...

anacım ben de çok pis boğazım gerçekten him tutamıyorum kendimi,gece nin bi yarısı tantuni-kokoreç allah ne verdiyse yiyoom.Ama allahtan çok kilo almıyorum yani alıyorum da yememe göre az şanlı gruptayım yani ama zayıf olabilmek için boğazımı tutarmıydım ASLA!!
ALLAH sağlık sorunu vermesin gerisi booş
günde 5 saat spor yapmaya razıyım ama rejim yapmiyiim :((
bugün zamanın ne kadar hızlı geçtiğiyle ilgili bişiler yazdım ben de daha bitmedi.. dedim ya bu sıralar hiç yazasım yok bacım bilmiyom neden
elifcide çok öp benim için kıyamam diş ağrısı da çekermiş
küçüğüm benm

3prenses dedi ki...

kızlarınla hep mutlu ol şeker.yürüyüşten yiyecekle dönmek benimde hep yaptığım bişeydir.çocuklar nasıl gülüyor bana.

Unknown dedi ki...

ah o pastaneler yok mu yoldan çıkarıyorlar adamı.galiba benim oglum da büyüyünce böyle koşusturma ile geçecek hayat.ama olsun.ben razıyım.

TATESAL dedi ki...

Ah canım sen emziriyorsun ilride verirsin kilolarını ama sebze ağırlıklı ye hamur işlerini kısıtla derim....Oh ne güzel bir gün geçirmişsin arkadaşınla ,sefan olsun şekerim....Kızlarına bin maşallah...

hanife dedi ki...

kilo falan boşver canımya sağlığın olsun huzurun olsun can boğazdan gelir

meleklerim ve ben dedi ki...

Çok doğru söylemişsin Havvanur'cum,sağlıklı şişman olmak daha iyi.Bin şükür halimize.
Elifçiğin dişleri hayırlı olsun,maşallah.
Sevgilerimle.

sinem dedi ki...

Elif'in dişleri hayırlı olsun maşallah annesi. Bizim kızda ııh diş miş yok .Kilo konusunda sen nasıl mutluysan öyle olmalısın bence.Oriflame'yi ilerletmişsin gibi hadi hayırlısı

karamel mutfak dedi ki...

elifcigin dişleri hayırlı olsun sanada bol sabırlar ...kilolara gelince boş ver sal yakasını gitsin ben öyle yapıyorum vallahi.

Gönül dedi ki...

de bakım bana kaç kilocuksun sen:))))

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canımm sefan olsun benim yerimede gezz eğlen ye iç allah dert keder vermesin arkadaşım sağlığın yerinde olsun o yeter öptüm senii

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Havvanurum,maşALLAH,BAREK ALLAH sevgili kızına az sonra ne olacağımızı bilmiyoruz şimdiki çocuklar daha bilinçli bizim aklımıza gelince söylüyoruz bi şekilde ölümü hatırlıyoruz buda uzun ömür demektir RABBİM rızasına uygun sağlıklı ömürler versin amin kutlu doğum haftası için sayfalarımızı yazılar ve gül resimlerini sergiliyelim umulurki efendimizin şefati nasip olsun bol,bol selavat getirelim.öptüm canım A.E.O

Güneş dedi ki...

Hayırlı olsun darısı başımıza,

cam-guzeli dedi ki...

havvanur şu enrjiden 1 kilocuk da bana versene :)

orgu delisi dedi ki...

Allah kızlarınıza ve bütün çocuklarımıza sağlık ,uzun hayırlı bir ömür nasip etsin.
çok güzel bir gün geçirmişsin,kıskandım doğrusu .bizim buralarda bir haftadır güneş yüzü görmedik.hep kapalı ,yağmurlu bir hava.
neyse iyi cumalar ve iyi hafsonları.

kubra zeynep kara dedi ki...

havvanur abla sayfanda bıcır bıcır aynı senin gibi,okurken yüzümde kocaman bir tebessüm:)))
ne tatlısın sen böylee

zehra dedi ki...

havvanur abla sobeledım senı:)

papatya dedi ki...

bu aralar umut çok mızmız hiç pc bsşına oturamıyorum havalarda çok güzel ya eve girmiyor nerdeyse benim oğluşlar

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

şükürler olsun sağlığınız yerinde olsunda ye iç.iyi yapmışsın misafirinide dışarda ağırlamakla.güzel vakit geçirmene sevindim.dişler çıkın biran önce

Unknown dedi ki...

NE GÜZEL YAZMIŞSIN CANIMSIN ŞU BROŞÜR OLAYINA ÇOK GÜLDÜM SAĞOLSUN BENİM KIZDA ÇOK SEVİYOR BÖYLE ŞEYLERİ BENDE AYNI YİNE TOPLAMIŞSIN ŞEYMA ÇÖPLERİ:))