12 Nisan 2009 Pazar

HAFTA SONUM


bu haftayı bol boll gezerek noktalıyorumm dün kardeşim fatoşa gittik bi arkadaşımla havada serin ama güneşliydi arkadaşım eskidende komşum denecek kadar yakındı eski komşum eskimeyecek dosttum yani:))sagolsunlar bn evden aldılar canım kardeşime gittik 2 şer çocuktan 6 çocuk vardı evde ama yuhhh demeyinn hilal zaten büyükk:)) elifte bebekk :))kendimi aklamaya çalışıyoruym dimi:))ya çocuk yok gibidi 2 küçük erkek çok usluydu maşaALLAH ögleden sonra bide uyudular sohbetinn en iyisini yaptık yanii bn çok hanım hanımcıktım onlar susmadan kjonuştular fatoşla papatya blog :))bide aynı yaştalar:))ay bn tanıştırtım onları artıkın görüşün kızlarr :))kardeşimde bi mamalar yapmış bi güzeller sormayın gitsin yani öle böle deg

illl kız fatoş sana ev yemekleri tükanııııııı açalım yafff bunlraı bizede parayla sat :))şaka bi tarafa canım kardeşimm ellerine saglık devamını bekleriz kimin kardeşiii:))) sesiz sakin bol kahkahalı bi günü bitirdikk fatoşla kezbanda çok begendi ortamı bugün biraz dip köşe temizlik yapıom akşamda eltime gitcez kimse beni ayıplamasın lütfen ama bn eltimden hiç elektrik alamıyorum eşim gidelim demese asla onlara gitmekk aklımın ucundan bile geçmez şimdi hepiniz kardeşine koşarak gidiosun diyebilir ama hep sömürülüyoruz eltim tarafından eşimin hatrı için bu akşam yine bi kaç igrenç saat geçiricem ama eşimi çok sevdigimden eşim için gidiyorumm ama onlara gıcık oldugumu onlar hiç fark etmiyor yine kalpleri kırılmasın die yutuyorum fazla yazmıyım moralimi bozmıycammmmm mutluyum mutlusun mutlu olun yarın görüşürüz inşaALLAH

30 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

sevdiklerinle yakın yerlerde yaşamak ne güleldir özledinde gider hasret giderirsin .malaesef benim böle şansım yok çünki onlar çoook uzakta.eltiler hep aynıdır sıkma canını:)))

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Havvanurum,sanada bu yakışır zaten herşey ALLA(CC)rızası için sen ahirette karşılığını alacaksın aynı durumları yaşıyoruz iyi şeyler düşün,iyilikler olsun yayınladığım yazı var çok güzel istersen oku öptüm canım.A.E.O

Unknown dedi ki...

NE GÜZEL SÖYLEMİŞ KARAMEL MUTFAK ELTİLER HEP AYNIDIR SIKMA CANINI:) VALLAHİ ÇOK GÜLDÜM ELTİ ELTİYE EŞ OLMAZ DİYE BOŞUNA SÖYLEMEMİŞLER ...
NEYSE GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMİŞSİN KARDEŞİNİNDE ELLERİNE SAĞLIK...

hanife dedi ki...

güzel gün geçirmen ne iyi, Allah sağlık versin ben evde oturup duruyom

kardelen dedi ki...

Ne güzel bir hafta sonu senin adına çok sevindim böyle arkadaş muhabebbeti başka bir keyif verir insana her zama böyle güzel muhabebbetler dileğiyle sevgiler...

tasarım mekani dedi ki...

Allah hep boyle neseli eylesin seni canim... :) dopdolu bir hafta sonu.. sevg iler,medinem

3prenses dedi ki...

ay ne güzel anlatmışsın ya zaten eltisiyle iyi anlaşanı hiç duymadım

kubra zeynep kara dedi ki...

havvanur ablacığım yazılarını okurken çok keyif alıyorum.Allah bu enerjini mutluluğunu hiç bozmasın:)

papatya dedi ki...

DEMİ KIZ ÇOK GÜZELDİ GÜNÜMÜZ HAAA DEMEK BİZ ÇOK KONUŞTUK HA KIZIM SENİN AĞZINI TIKAMASAK HİÇ BİZE SIRA GELMEZDİ OOOH İYİ YAPTIK

Güneş dedi ki...

kumanın bile gemisi yürür eltinin gemisi yürümez demiş büyükler, gerçi biz iyiyiz :) Haftasonun güzel geçmiş akşamı idare edersin artık :)

serpil'in mutfağı dedi ki...

slm! canım tüm yazdıklarına aynen katılıyorum.bizde bugün güzel bir gün geçirdik ama sonu iyi olmadı.parktan geldik.çayımızı demleyip tam keyif yaparken çocuklarımızda sokakta top oynarken kızım başını park halinde duran komşunun kamyonuna çarptı ve 6 dikiş atıldı.az önce geldik hastaneden.allahım şu hastanelere ne düşürsün nede eksik etsin.(amin)benim eltiyide hiç görme bitaraflarından çatlamak üzere.birde yeni eşyalar aldım diye.onlarda akşam bendeydi.yine beni sinir etti.bende eşlerimiz ikiz olduğu için sık sık görüşüyoruz.aynen senin gibi 1 sene görmesem aramam.ama ben sayfamda birşeyler yazamıyorum çünki okuyorlar.sizinkilerin haberi yokmu.çok konuştum.by hoşçakal.görüşmek üzere.eşim şimdi kayınpederi hastaneye götürdü tansiyonu çıkmış belki dönüşte uğrarlar.

sinarana dedi ki...

guzel bir gun gecirmisisn..aksam da artik idare etmek gerek":)bazen katlanmak gerekiyor iste..
sevgiler..

Sevil Altunel dedi ki...

kardeşinle güzel vakit geçirmenin nazarı olsa gerek:)) mutlusun mutluyuz:)) bu söze bittim valla arkadaşım.bir laf vardır bizim kayseride "elti eltinin hamamda bile bohçasını kaçırırmış" :)) hele iş ortaksa eltiler le geçim çok zor arkadaşım..Allah sabır versin ne diyeyim..sevgilerimle..

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

kardeşinle misafirlik anılarını iki taraftan okuyorum. o gelenleri yazıyor hazırlıkları yapıp bekliyor bu tarftan nasıl geçtiğini öğreniyoruz.iki taraftan dinleyince sanki bizde ordaymışız gibi eğlenceli oluyor.birde fatoşum kapatmak zorunda olmasa bloğunu çok iyi olacak.
kuma gemisi yürür elti gemisi yürümezmiş.ne yaparsın hayat bazen gıcık insanlarla uğraşmak zorunda bırıkıyor işte

Unknown dedi ki...

oh oh geziyoruz ne güzel....eltin içinde bence katlanmak zorunda değilsin.ben yerinde olsam gitmezdim.niye onun için kendimi kasıyım dimi....ama arada eş olunca belki idare etmek zorunda kalır insan.ne yapalım mutlusun ya boşver ....

meleklerim ve ben dedi ki...

Güzel bir gün geçirmişsin Havvanurcum.İnşallah eltinlerde de moralin bozulmamıştır.
Ne yapacaksın bazı insanları olduğu gibi kabul etmek gerekir.

TATESAL dedi ki...

Canım benim idareci arkadaşım,sevmesende belli etmiyorsun demek...hepimiz yapmıyormuyuz bunu mecburen...

Unknown dedi ki...

merhaba havvanur,
insanın kardeşinin yerine kimse gelemez,tabiiki .elti olayı gıcık bir durum..gerçekten ben de onlara giderken ayaklarım geri geri gidiyor doğrusu...

Ozguranne dedi ki...

Bence memlekette elti sorunu olmayan azdır:) Elti eltiye küstü diye örgü örneği bile var. Aman dert etmemek, "o kadar mutluyum ki umrumda değil" halinde gezinmek lazım. Doğrusunu yapıyorsun bence.Hayat işte idare edilecek. Ama inan tanıdığım herkes dertli. Öperim çok...

Unknown dedi ki...

Herkes herkesle iyi geçinmeye çalışsın,pozitif olmak çok önemli,kardeşim sen en iyisini yapmışsın,haftasonunda güzel geçmiş ne güzel,sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Ne güzel bir günmüş.
Sevgiler canım.

meltem dedi ki...

kısss ağlıcam bak şimdi benim hiç kardeşim neyim yok :(
istanbulda pek kimsemde yok ühühühü en azından anacım burda olsaydı be yaw, ama oda ankara da aman neyse sağlığı yerinde olsunda
sevindim güzel bi haftasonu geçirdiğine
elti gemisi yürümez derler ama ben ce illa öyle olacak değil, ama bencil olduğunu düşündüğün hiçkimseyese fazla verici olma kıyamam..
sen böyle olduğun gibi ol, kıss kısır yaptım gel de ye hade :))

meltem dedi ki...

bu resimde de çok güzel çıkmışsın
bayaa da zayıflamışsın hanii :)))

gül dedi ki...

canım en kötü günün bu olsun inş. karedşler başkadır ya...

lezzet sefasi dedi ki...

Ne guzel gun gecirmisn kardesinle.
Kiz kardesin oldugu icin cok sanslisin.Bir kiz kardesimin olmasini cok isterdim yok malesef.
Gorumcem olur dedim oda olamdi.
Kzim olur belki dedim allah vermedi.Artik insalalh gelinkizm olurda bir arkadas bir dost sahibi olurum.
Iki eltim var bir ile iyiyiz sakin bir insan. buyuk eltim kafasian gore takilir.Cani istedimi konusur istemedimi konusmaz.Ben de umursamiyorum cani nasil isterse oyle takilsin.
Ayyyyyyyyyy ne cok yazmisim yazi sahibinden cok olucak.

sinem dedi ki...

Eskiden eltisiyle anlaşamayanları duyunca çok kızardım ,ben öyle olmayacağım derdim .Tabi o zamanlar kaynım bekardı. Şimdi nişanlı ve hanfendi bizimle konuşmuyor bile . başta tecrübesizliğine ve gençliğine versemde herşeyi parayla ölçen ,ukala ve saygısız bir insana dayanamayacağımı anlayarak bende konuşmayı kestim. Şu anda kafam rahat uzaktayız ama evlenince İst gelecekler.o zaman ne yapacağız bilmiyorum.

Opal dedi ki...

kizz havvaanuuurrr , kac akrabanin blogu var senin? ben bunu merak ettim walla??? kestane kebapp acele cevaaap!

Opal dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
meltem dedi ki...

havvanur valla ben de çok üzüldüm anacım , ama biz napabilirizki kafası atmış belli ben de olsam yhapardım gözü karayım accık ama keşke gitmese yaw
kim kıss bu yılan başını ezelim
bence burda o yılan kimse ikili oynamış belli bizim ki ona kızmış demi

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm ödülün var alırmısın