10 Nisan 2009 Cuma

sagım solum sobe saklanmayan ebee mim





sevgili tasarım mekani ve kubra zeynep kara sevdigim köşe mimi vermişler bana:)kendilerine teşekkür ediyorum. evimi çok seviyorum her köşesini mutfagım ve oturma odamızı daha bi çok seviyorum diyorum pc min bluetooth özelligi olmadıgı için şuanda kendisi çok yaşlıdırda resmedemiyorumm:(( özür dilerim kızlarr ....yakında pc yenilicem ama ...




2. mimde kendimizi tanıtma mimi sevgili topragım harosa arkadaşımdan.insan kendini nasıl anlatır bilemiyorum ama 19 74 yılının haziran ayı yazar kafa kagıdımda:))anneme göre kıbrıs harbi ve kiraz zamanı der ama bn haziran ayı dogumlu olduguma inanmıyorum ikizler burcu oluyor gibiysemde hiç bi özelligini taşımıyorum geveze olmam haricinde:)))çok fazla sabırlıı ve duygusalımdır utanma hayadan gelir ama bn duygularımı hiç saklamam aglamam geldiyse herkesin içinde bögüre bögüre aglayabilirim:)) gülmem gelincede kahkahalarla gülerim huyum kurusun:))çok insan sevgim vardır herkesi çok severim insanları kırmaktan kul hakındanda çok korkarım çok fazla arkadaşa sahibimdir herkesin candostuyumdur. ama çokkk az kişiye candost derim:))çok sırcıyımdır ölür ama sırlarını insanların vermem hiç bi dedikoduya adım karışmadı bildigim bişiyi duysamda bilmiyor gibi yaparım:)) asla insanları ayıplamam çok gevezeyim fazla güleryüzlü misafir agırlamayı severim herkes bana gelsin isterim ev oturmalrına gitmeyi sevmemm arkadaşlarım bu huyumdan nefret eder. vefakarımdır yapılan iyiligi unutmam kötülükte kimseden görmedim azcıkta safımdır aslında ama aptal degilim :))hediye vermeyi çok sever hediye almaktan utanırım biraz eli açıgım sanırımm çok samimiyimdir düz bi insanımdır rol hiç bilmemm yapmacık insanlardan nefret ederim hele hanım hatun görüneyim die ugraşaşanları dövesim gelirde kavgadan çok korkarım .huzur severim alışveriş manyagıyım desem yeridir begendimse mutlka alırım küçük bile gelse ya zayıflarsam derim ama asla zayıflamak için ugraşmam:))çocuk severim yaşlılara hurmet ederim çocuk ruhuna sahibim yaşım ne kadar büyüsede kendimi çok genç hissederim kendimle çok barışıgımm küsme falnda bilmem birilerine kırılsam haberi olmaz bile ima etmem takı çok severim kardeşlerim barış manço derdi artık yaşlanıom herhalde takmıom nazar mı oldummu ne:))neyse ne yazacam derken sayfa dolmuş yine gevezeyim demiştim:)) batıl inaçlarım yoktur dini inancım imanım tamdır neyse işlerim beni bekler kardeşime gitcem sularda yokk:((her zamnki gibi yine kimseyi mimlemiyorum ama listemdeki insanlarıda çok tanımak isterdim buda meraklı oldugumu gösteriyorr herkse güzel bol gezmeli hafta sonları vesselammm

19 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

bence neseli bir kisilige sahipsiniz. Arkadas canlisi ve kimseyi kiramayan... Kendini tanittigin icin tesekkurler.. sevgiler, medinem

hanife dedi ki...

huyun suyun çok güzel yanındakiler çok şanslı bence

hanife dedi ki...

huyun suyun çok güzel yanındakiler çok şanslı bence

sihirlirloklava dedi ki...

canısı çok içten ve candan bir insansın şimdiye kadar sezdiğim kadarıyla..bu arada ben de ikizlerim ...bir çok özelliğini de taşırım...hadi sen git gezmene tutmayım..sevgiler

TATESAL dedi ki...

Canım benim senein çok candan ve samimi bir insan olduğunu zaten anlamıştım...İmanlı insan güzel insandır ...Sevgiler

karamel mutfak dedi ki...

izledigin blog sahiblerini yakından tanımak daha keyifli oluyor sevgiler.

Opal dedi ki...

cok dogal, cok icten ve cok samimisin. gercek bi insansin sen ve ben bunu, seni tanimadan once yorumlarindan hissetmistim. en iyi insan, en net ve duz insandir.. love u cidden bak!

kubra zeynep kara dedi ki...

zaten bu yazdıklarını verdiğin pozitif enerjiden biz anlamıştık ki,
seni sevmeyen varmıdır havannur ablacığım.
Allah herşeyi gönlüne göre versin:)

SELDA dedi ki...

Bayıldım bu mime çok sevindim seni yakından tanıdığıma anlattığın karakter harika :)ve şu hanımcık hatunlara yapmak istediklerin ilginç dövme kız boşver onlarda hayatın rengi ama sanırım dediklerine katılıyorum hanım hanımcık olup indirmlerde birbirni yolanlara aynı şekilde uzak bir tipim inidirimli alışveriş dediğinde karakterleri açığa çıkan tpipler komedi alışveriş alışkanlığın ne yönde genelmi kıyafet ve mutfak gibi kataegorisi varmı bana mutfak canavarı diyorlar genelde ev eşyası seviyorum amam perhize girdiim az öz gerekli olanı aynı anda alıcam yoksa ev uyumsuz birsürü gerksiz şeyle doluyor ve kıyafete ağırlık vermeli dilenci formatına girmeye 5 kaldı sevgiler güzel arkadaşım kızlarına slmlar

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

canım benim Allah bütün güzelliklerini korusun.samimi olduğun yazılarındanda belliydi zaten.kardeşinede selamlar bol keyifli vakit geçirmen dileğimle
sevgiler

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm seni yakından tanımak çok güzel zaten azda olsa yaptığın yorumlardan ne kadar neşeli içten bir hatun olduğun belli sevgiler cnmmm benimm bu neşeni sakın kaybetmee sen böyle güzelsin

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm seni yakından tanımak çok güzel zaten azda olsa yaptığın yorumlardan ne kadar neşeli içten bir hatun olduğun belli sevgiler cnmmm benimm bu neşeni sakın kaybetmee sen böyle güzelsin

Unknown dedi ki...

SENİ YAKINDAN TANIMAK ÇOK GÜZELDİ AMA İNSAN KENDİNİ BELLİ EDİYOR BİRBİRLERİMİZİN YÜZLERİNİ GÖRMESEKTE YAZDIĞIMIZ MESAJLARLA YAZILARLA YORUMLARLA AZ ÇOK BİRBİRİMİZ TANIMIŞIZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM TAMDA DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİSİN... HARİKASIN....

Unknown dedi ki...

kendini çok güzel anlatmışsın.harika özelliklere sahipsin...

kuzularım ve ben dedi ki...

ewt havanur analttığı gibidir bizzat ben şahidim kardeşi olaraktan bide unutmuş ablam çok akıllıdır ben ona danışırım herşeyimi seni seviyorum iyiki varsın sen olmasan ne yapardım ben

sihirlirloklava dedi ki...

canım http://2009.blogodulleri.com/ bir de burdan dene bu anasayfası ...kayıt ol kısmı sayfanın sağ tarafında görünüyor.ama haklısın yani öyle zor yapmışlar ki şu işi...sağol canım

sinem dedi ki...

Canım benim ne güzel anlatmışsın kendini. Zaten yazılarından ne kadar pozitif olduğun ,yanındaki insanları rahat ettirdiğin anlaşılıyor. Hep böyle kal inşallah...

Güneş dedi ki...

Ne mutlu sana, sevgi dolusun..

meltem dedi ki...

haaah işte ben de seni tam bu yüzden seviyorum doğal ve samimi olduğun için