7 Nisan 2009 Salı

smart ödülüü:))


selamlar her ne kadar aklım ermesede bu ödül olaylarına ilk smart blogger ödülüm sevgili arkadaşım meltem cimden sagolsun beni ödüle layık görmüş kendisini çok seviyorum beni çok neşelendiriyosun şekercim:))2. ödülümse sevgili galetamdan şuanda kendisi çubuk kraker yolunda :)) Aygül içinden geçen tüm dualarına hazırım ve nazırım:))demiştim bunu yapcagımı bacımm:))inanki canımsın heççç bi art niyetim yokk galetammm:))çok samimisin yakışıklı eminin annesi:)) bn ödülümü herkeslere veriyorum. bu ödül yazımı okuyan herkese zaten herkes ödüllendi herkeste ödüle layık...başka ödüllerde buluşmak üzere esselam.............
sarıgül hocam da bana ödül vermiş gözümden kaçmış yada unutmuşum sarıgül hakkını helal et lütfen kusura bakma senide çok seviyorum biliyorsun ziyaret ediyorum hep sevgiler
rana arkadaşımda bn ödüle layık görmüş teşekkür ediyorum kendisine kendiside tüm ödüllere layık bi insan sevgiler ranacım

20 yorum:

Aygül dedi ki...

Galetadan hörmetlerrrrrrrrrrrrrrr:)))))

Unknown dedi ki...

TEBRİKLER ÖDÜLÜN İÇİN GÜZEL ARKADAŞIM...

Unknown dedi ki...

tebrikler canım.umarım ardı arkası kesilmez bu ödüllerin.inanılmaz motive ediyor çünkü.sevgiler.kuzucukları kocaman öpüyorum.

TATESAL dedi ki...

Bence sen çok temiz kalpli ve herkese realist yorumlar yapan harika bir dostsun.Bu ödülü en çok sen hakediyorsun.Canım benim bana hep destek verdin,teşekkürler!!!!!Kızları öpüyorum...

sinem dedi ki...

Ooo Havvanur her bloğunu açıyorum bir ödül haberi. Allah hep böyle başarılı eylesin seni ve evlatlarını .Tebrikler canım...

meltem dedi ki...

saygılaaaaaaaaaar:))))

cam-guzeli dedi ki...

ödülün vesilesiyle bloguna geldim.ne iyi etmişim de ziyaret etmişim.Rabbimin yarattığı 2 güzel minik fotoları karşıladı beni,içim açıldı,gözüm gönlüm şenlendi :)
havvanur,ödülün hayırlı olsun :) hakettiğini söyleyen dostlarının olması da ayrıca büyük bir şanstır bu dünyada.kızlarınla sana mutlu günler dilerim....

sümeyye dedi ki...

ben de sana ödül vermiştim ama kabul görmedi galiba:(

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

ödülünüz hayırlı olsun.bencede ödülü haketmiştiniz.ödüllerinizin artması dileğiyle

TAZE NANE dedi ki...

Tebrik ederim canım......

TAZE NANE dedi ki...

Tebrik ederim.

sümeyye dedi ki...

estağfirullah canım ya kırılma değildi benimkisi.yorumu gönderdikten sonra aklıma geldi sana ulaşamadığım.geçen hafta senin sayfanı açınca internet bağlantısı kesiliyordu.belki 15-20 kez denedim.hep sayfan dondu.bağlantı kesildi.neyse canım kabülüne sevindim.çünkü ben de blogunu yakından takip ediyorum.sevgilerimi bıraktım gidiyorum.

Unknown dedi ki...

oh oh ödülüde almışsın ne mutlu sana...

Mavi Bahçe dedi ki...

Tebrikler canım.Ödüllerin devamının gelmesi dileğiyle,çünkü çok hakediyorsun bu ödülleri.Melekleri ve seni kocaman öpüyorum canım.Sevgiler

kubra zeynep kara dedi ki...

havvanur abla bende ödülü alınca ilk sana vermeyi düşündüm,çok tatlısın çokkk.
kimin sayfasına baktıysam bugün ödül almış:))
almayanlara vermek istedim bende.
hepiniz o kadar güzelsiniz ki iyi ki sizleri tanımışım:)

funda dedi ki...

:) Tebrikler canım, ben geldim artık:) İşler yoğundu , yazamıyordum, artık burdayım inşallah. İlgin için sağol, beni çok mutlu ettin, öpüyorum kocamannnnnn

funda dedi ki...

:)Çok tatlısın, hep böyle sıcak ve mutlu ol emi...

asiçiçek dedi ki...

havvanurcum ödülün ve ödülümüz hayırlı uğurlu bol kazançlı olsun inş.AMİN:)))

rana dedi ki...

canım bir ödülden benden tabi kabul edersen sayfamda seni bekliyor :)

3prenses dedi ki...

oh be dünya varmış.sadece ben değil biçok kişi yazamıyo o pencereden yorum.mersi.