14 Ağustos 2009 Cuma

mime buyrun:))

sevgili blogdostlarımdan bi can sevgili http://icmdkiyolculuk.blogspot.com/ dan degerli insan funda arkadaşım beni bu mime layık görmüş bu mimi sevmiştim kızz ben sagol zevkle cevaplıyom böle mimlerle gelin bana kıslarrrr:))

hangi şehirde yaşıyorsun?
istanbull aşıgım bu şehire:)) hatta metropole:))

mesleğin?

tabiki ev hanımı :))) en güzel meslekk yorucu ama ha bide anneyim meslek sayılırmıi acepp maaşımda sevgi:))

blog yazmaya başlama kararını ne zaman aldın:?

ben blog olayını 2.5 3. sene kadar önce ayşe gelin tini mini ve asiçiçek ve zehrada okurdum gülmeyin döferim blogcular akraba sanırdım:))çok samimiler die yorumlarda:))hatta kendime blog açınca herkesi ekledim ben eklemeyenleri tekrar gidip silcek kadarda hırs yapmıştım şimdi aklıma gelince tekrardan güldüm ya amma deliymişim yaff:)

ne kadar süredir blog yazıyorsun?
1 ocak 2009dan beri keşke hemen açsaydım çok eski olcaktım :))yeniyiz bu alemde geç düştüm buralara :))

blogunu hanği sıklıkta ziyaret edersin?
evdeysem blogumda msn de hep açıktır:)) çevrim dışı gözükürüm pc başında çok durmam ama kim güncelemiş die bakarım 24 saat desek:))

pc açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
ilk tabiki hemennnn:))

Başka bir blog sayfasında görüp aldığın birşey ya da gittiğin yer oldu mu?
aldıgım ve gittigim yer olmadı yemek bloglarından tarif alıyorum başka yok

Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
hımm bnm blog günlük kategorisin nde oluyo gibi demi:))hayaımı paylaşıyorum hüznümü sevincimi kızlarımı hayatımı yazıom pek yazacak malzememde yokta öle sıradan tipik ev hanımı tripleri:))ara sıra dini konulara arkadaşlardan gördüm saglık sorunsalı günlerin anlam ve önemine binaen günlükk günlük son kararım:))

Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?

hımm zor bi soru düşeneyim azcık:)eklemem için benim eklediklerimde beni ekleyenlerde oldu nezaketen eklediklerimde var ama içimden geleni sölemek gerekiyorsa eger bi blogu okuyorsam yorum yaparım vede beklerim listem kalabalık olsun die eklemek istemiom bura paylaşım sa paylaş malıyız geçen gün baya bi eleme yaptım sildim bi çogunu siyasi ve fazla özgür takılan blog okumuyom onlarda okumasın demi ama herkese saygım sonsuzda bazı bloglar mahrem konular yazıyor bazısı dinime küfrediyor:((aile var arkadaşım blogculuk kardeş komşu kadar yakınlarımız:))sustum

Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?
para güzel araç:))bi kaç iş teklifi aldım ama bilmedgim konu beni aşıyor bunlar korkarım ben sanal alemden ha deminde tamek adresimi istedi paket yolıcakmışlar versemmi kızlar :))aman bn evimin işini yapip çocuklarıma bakayımda para mara istemiom blogdan blog paramı yemesin yeter:))

Blog arkadaşlarınla bir araya gelme, buluşma fikrine ne dersin

bi defa yaptım güzeldi mesafeler yakın olsa daimi dostluklar kurulacagı kanısındayım tekrar teşekkürler fundamcım

aslında bn kimseyi mimlemiom ama bana ugrayan bu mimi okuma zahmetine katılan tüm arkadaşlarımı mimlesem link işi zor ama fatoşumu kezboşumuı tülincimi hamişim melihayı şeymanurun anecigini candan tarifleri tugba hocamı sayıklama mahalinden tugba tugbamı fatmacımı ayfersultan ablamı rana bacımı hazanyagmuru fatma ablamı zehracımı kübra melegimi hanifeablamı sen yazdındı demi kıs:)eyerhagu gülsümcümü aygülüm huuu:??dilek cimi sinemi cansu deremi? kızz selda sultan hamişim? hemşom haroşa kardeşimi karemelimi çatı katının kırmızılısını:)evimin nurunu güneşi kokoşum fisunumuu gümüşlerin hobisini elif uyandı adını yazmaya fırsatım kalmayan tüm candostlarımı bn yanlız bırakmayan güzel insanları kızlarr hade mimm buyrunn:))güzel hafta sonları hepinize eyvallahh:))

22 yorum:

Unknown dedi ki...

CANIM HAVVAM SADECE MAİLDE TELEFON NUMARANI VERİYORSUN.SONRA SENİ ARIYORLAR VE ADRESİNİ ALIP EVİNE TAMEK PAKETİNİ GÖNDERİYORLAR. HEPSİ BU SADECE ADRES VE İSİM SOY İSİM VE TEL TC KİMLİK NUMARASI FALAN YOK YANİ:) AMA COK HAKLISIN KARARSIZ KALMAKTA BEN BİLE ÖN YARGLIYIM BEN DÜN MAİLLERİNE CEVAP VERDİM DAVETİYEMİ GÖNDERİCEKLERMİŞ TELEFONDA KONUSTUK HALBUKİ BUGÜN BASLIYOR TAMEK İÇİN HAZIRLANILAN LEZZETLERİN SUNUMU ÇOK GEÇ KALMISIM BEN:( SUAN PAKET GELSE DAHİ CANIM HİÇ GİRMEK İSTEMİYOR..:((

Unknown dedi ki...

MİMİ HEMEN CEVAPLIYORUM CANIM...

icimdeki yolculuk dedi ki...

canım bloggerde yine sorunlar var bende dün 12de yazdım akşamın 7sinde yayınlandı.bu arada benim için söylediğin şeyler mest etti mutlu etti beni demek sende hırs yaptın ha:))neymiş şu blogger yaa
cevaplarına bayıldım

TAZE NANE dedi ki...

Mimin çok güzelmiş.
Sevgiler.

kubra zeynep kara dedi ki...

meloş ablam benim kesme şekerim:)
ne kadar şeker bir mim olmuş bu böyle. ellerine sağlık canım ablam.
sanada hayırlı hafta sonları çok öpttük sizi :)

tugbatugba dedi ki...

mim mi eyvah :)))))

Unknown dedi ki...

Canımcım bende cevaplarım en kısa zamanda
öpüyorum.

Aygül dedi ki...

Aygül burda aranıza döndü hepinizi çok özledi:))En kısa zamanda mim cevaplanacak:))sevgiler

haylaz peri dedi ki...

ne güzel cevaplar kuzum bana göndermemiş küstüm:)) şaka ilğilnemiyorum ya ondan göndrmemiştir.kuzum dost canlısıdır ,yardımcı fedakardır.anlatmak olmuyor yaşamak lazım:))) pek bi reklam mı yaptım ne:))

fisunlahersey dedi ki...

he geldim anacım :)
ne gezmesi ayol tadım yok bu günlerde ne netten zevk alıyom nede başka bişeyden :(
kimsenin yazısını okuyasım gelmiyo kimsenin sayfasına gidesim gelmiyo :(
can sıkıntısından bazen bi giriom sayfama onuda bi şablon değiştirip çıkıyom,anlayacan bu günlerde hiç pozitif deyilim arkadaşım,bi ara gelir alırım mim sorularını,sanırım aynı mimle bi arkadaş daha seçmiş beni her ikinizinkinide bi ara yanıtlarım canişkom hemi kızma bana :(
tatsızım hemde çok tatsız :(

Lale dedi ki...

cevaplar harika Hava abla mert kadınsın bravo hani....öptüm ...

hanife dedi ki...

cevaplar süper canımcım bende bi benzerini cevaplamıştım

çatı katı dedi ki...

güzel olmuş bu mim seni daha yakından tanımış olduk havvanur :))ve yine çok güldüm akraba sanıyordun ha :)) en kısa zamanda bende cevaplayacağım canım teşekkür ederim bana da pasladığın için :)

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

komşucum çok samimi bir mim olmuş.bende en kısa zamanda mimi cevaplicam.ayrıca bu benim ilk mimim

Unknown dedi ki...

Şiiiişşşştttt nerdesin yaaaa geziyosun deme
öptüm

muko dedi ki...

önce şu tamek olayında banada mail geldi ve konuştuk kabul ettim bende,yarışma başlamadan iki gün önce kolim geldiği için şanslı sayıyorum kendimi ama yined egeç değil bence çünkü oylama bir ay sürecek
bu arada banada oy verirseniz sevinirim hani:)

yazıların çok içten çok samimi,kendime pek bir yakın hissettim snei:)
ayrıca mesefaler ne kadar uzak olursa olsun gerçekten harika dostluklar kuruluyor,benim öyle bir dostum varda o yüzden şettiydim:)

ayy çok uzun yazdım kovalanmadan gitsem iyi olcek galiba:)

haydi kal sağlıcakla

Unknown dedi ki...

Canım kolay gelsin en güzeli yap temizliğini ramazanda rahat edersin.ama burayı boşlama yaz birşeyler özletme kendini
öptüm

karamel mutfak dedi ki...

arkadaşım seni yakından tanımak daha güzel geçte olsa mim tamamdır teşekkürler.

eyerhagu dedi ki...

canımcım nerelerdesin kaçgündür özletme kendini... bi ara bana uğrarsan sevinirim sana ödülüm var.. çok öpüyorum seni hilalimi gamzelimi

fatma dedi ki...

canım hemşerim sana bir ödülüm var gelip alırmısın

tugbatugba dedi ki...

CANIM ÖDÜLÜN VAR BANA UGRA..

TATESAL dedi ki...

Canım selamlar...Mimi aldım daha sonra cevaplayacağım...hayırlı ramazanlar,öpüyorum....