6 Şubat 2009 Cuma

4 x 4 mimi


sevgili blogcu arkadaşımız bir çift yurek gül beni mimlemiş geç oldu ama kusura bakma gül kardeşim

yaptıgım 4 iş :

1.annelik

2.ev işleri

3.eşime yardım(esnafta)

4.gezmek

izlediğim 4 film :

1.kurtlar vadisi(zoraki eşimden dolayı begenmedim ama)

2.babam ve oglum

3..recep ivedik(buda hilalsayesinde )

4.selvi boylum alyazmalım

yaşadıgım 4 yer :

1.2.3.4. hep istanbul

izledim 4 tv programları :

1. son bahar

2. yaprak dökümü

3.yol arkadaşım

4. müge anlı tatlı sert

tatil için gittigim 4yer :

1. bolu(göynük)

2.tokat(erbaa

3.adapazarı ( akyazı )

4.izmit

sevdigim 4 yemek :

1.mantı

2.iskender kebap

3.sarmalar dolmalar börekler

4.tavuk her yemegi çok severim etli sütlü sebze meyveözürlüyüm hiç yemem açıkcası ne zararlısa sewerim :D

olmak istedigim 4 yer :

(bunları gitmek istedigim dielim )

1. hacca gitmek(ama hiç hazır degilim(kıyafetler yonunden tesetture hiç uygun degil şimdilik)

2.tabiki tüm türkiyemi görmek isterdim

3.dubai.

4.mısır hepte arap ülkeleri olmuş kesin pis bogazım yüzündendir ha helalharam dikkat edrimde çok:D

bi yagmur damlası olsaydım düşmek istediğim 4 yer :

1.tüm güller

2.tüm çocukların yanakları

3.barajlara israf olmasın die

4.suya hasret kimse onun dudaklarına faydam olsun die


bu mim çok güzeldi bende Ceyda'nın Bahçesi , asiçiçek , CANDAN TARİFLER ve Aygül ' ü mimliyorum ( iyi mimler :D :D )

cevapları bekliyoruz

3 yorum:

kuzularım ve ben dedi ki...

sevgili havvacım mimlenmişsin ve güzel yazmışsın ben okurken gülümsedim hoştuyazın.hoşçakal.

havvanur dedi ki...

tşkrkuzularım ve ben sizide mimliycektim ama emin olamadım 4 lü mimlere cvp verirsen sevinim yani öpüldünüz

Adsız dedi ki...

Recep İvedik 2 'te gitmek şu sıralar beni en güldüren etkinlik oldu.