5 Şubat 2009 Perşembe

armoni parka gittik..


selamların ennnn güzeli ile selamlıyorum seni blogumm bu aralar
çok doluyum biliorsun pek bi vaktim olmuyor olan vakitlerimde ise somestr tatili nedeni ile hilal hanımı eglendirmeye çalışıyoruz elifte tam yaramazlıklara başaldı tek başına bırakılmıyor hemen küçük poposu yerden kalkıyor dönmeye çalışıyor.yani tehlikeli bi bomba elifkızz heran patlayabilir maazallah ya beşikten kanepeden düşse vicdan azabından ölmek gerek demii.. bgn ne yaptık tatil die hiç işlerim bitmez oldu hilal geç kalkıyor kahvaltı gırgır muhabbet derken saat 13 oluyor derle topla ikindi vakti bu defada akşam yemegi hazırlıkları bgn komşumun kzı seher aradı armoni parka gittik. tam 15 civarı ordaydık sema ablamın eşi getirip götürdü sagolsun ugraşmadık elifin sayesinde fanlarmız çoğaldı bizim burlarda pek küçük çocugu olan yok ta sonuçta güzel bigündü hacıoglunda karınlarımızı doyurduk. kadir ve hilal alt kattaki eglence mekanında eglendiler ordan çıkış saatimiz 18 civarıydı nerdese tefal lcw wenice ve bisirümarkanın outlet magazaları vardı bn ençok tefale bayıldım tabiki çokta ucuzdular paralanıp en yakın zamanda ekrar gitmeyi diliyorum . neyse hade byby

2 yorum:

tinimini hanım dedi ki...

HAvvanur hani ya mim nerde? boğulcam öksürmekten,mim de yok,izin alıp doktora gidebilirim ben.Ama bekliycem mim ini mutlaka okurum şeker merak etmeçÖpüldün

havvanur dedi ki...

geçmiş olsun canımcım dikkat et lütfennn ilaçta alamıosun k.i.b