12 Şubat 2009 Perşembe

ÖDÜLL :) :) :)


sevgili blogger arkadaşım ceydanın bahçesi ve özlemcim bn ödüle layık görmüşler çok tenkulerrr::D:)) bu ödül olayını açıkcası pek anlamadımya neysee:::

Efendim Kurallarımız şöyleymiş..

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,

2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek,

3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

1.beni ödüllendiren arkadaşlarım :
2.benim ödüllendirdiklerim :
arkadaşlarıma ödüllerinin taktim ediyorum tüm bloggerarkadaşlarımı çok seviyorum ( blog'culuk cesaret ister ; ve ödülü hak eder. :D )

8 yorum:

asiçiçek dedi ki...

ödülüm ne olucak havanurcum???

havvanur dedi ki...

asiçiçegim ödül mor kalp kıs ne bileem yeni modamız bu blogerr arkadaşlrda gelio elimizde kalmasın die iade edioz anlamdıgımı söledimm canımcım

TATESAL dedi ki...

Canım beni bu ödüle layık gördüğün için sana çok teşekkür ediyorum.....Bece hepimiz bunu hakediyoruz çünkü müthiş emek veriyoruz....Sevgiyle kal...

serpil'in mutfağı dedi ki...

merhaba havvacım.! bana verdiğin ödül için tekrar tekrar teşekkürler ediyorum.bende birçok arkadşıma göndermek istiyordum.isimlerini de yazmıştım ama bir hata yaptım silindi.bende buralarda yeni olduğum için bazı şeylerti çabuk yapamıyorum. ve tekrar yazmaya zamanım yok çünki biraz önce mutfağımı su bastı.onu temizlemeye kalkıyorum.çocuklarım gelmeden size cevabımı yazayım dedimde.hoşçakal

tinimini hanım dedi ki...

Havvanurcum öncelikle ödülün için seni tebrik ediyorum.Ardındanda bana layık gördüğün ödül için çoook teşekkür edip,sevgilerimi gönderiyorum sana.

İlknur dedi ki...

beni de seni ödüllendirenler listesine ekleyiver Havvanurcum :)

Aygül dedi ki...

Canım ya bana yorumda 'ÖDÜLÜNÜ AL'diyince bende anlamadım bayadır giremedim sadece yorumları yayınlayıp çıktığım için anlamamışım.:)))teşekkürler akşama icabına bakılacaktır.sevgiler bol teşekkürler:)

havvanur dedi ki...

aygüll sz sagmıydınız kıss kayıp otobüsüne blogun adını vercektim nerdese:)