8 Şubat 2009 Pazar

nişana gittik :)


Selam sevgili blogumm bgn sabah 00.8 de yagmurlu bi pazar sabahına günaydın dedik çok neşeli çok keyifli bi sabahh bnm 10 yegenimden en büyügü büşramız niaşnlanıyordu. ben ona kocaman yegenim die severim liseden geçen yıl mezun oldu bu kocaman yegeneim bn ona kocaman derim ama çıtı pıtı kara kuzumdur çok kafadır zıpırdır meraklıdır delidir hatta bnm delümdür:::)bideçok sırcıdırr canmya neysekahvaltımızı yapıp maaile 11dedöküldük yollara babam bizi aldı doluştuk gelinler kızlar damatlarr bnm prensesslerde pek bi şık baloya gidergibi derken beykozdaydık. yolculuk iyiydi elif hanım bi iki kucak gezdi başladı aglamaya aglama ama ne aglama resmen bn yanında olmasam bi yeri kırıldı çıktı yandı sanıcam hayatımda böööööle aglayan görmedimki anacım bn ne çok kötü oldum altını açtım üstünü çıkardım agrı kesici verdik ılık şerbet yaptım yokkk banamısın demiyo herkes başımdatek olsam bn daha çok aglıcam hayatımın en kötü günüydü gittigime gidecegime insanlar gerildi bn kafayı yemek üzereydimki 1saatin sonunda sustu yavrimomm elife hitap şeklim:D rabbim kimseyi evlatları ile imtihan etmesin vee onların acılarına göstermesin allahımın gücüne gitmesin ama bn hayatta eşim ve çocuklarımdan önce ölmek sitiyorummm rabbim duy sesimi (aminn)nazarmı degdiki çok inanmasamda bu batıl inanç gibide görsem böle bişi başıma geldi yada çok kalabalık sewmiycek ama bnm evde turbe gibi hep dolar boşalır pek boş kalan bii evde degil hasılı kelam nişanı böle bitirdik nişanda çok güzeldi büşramız sonunda yavuklusuna kavuştu 1,5 sene çıkmıştı çok küçük 18 yaşında damatta 21:D bebeler aceleleri var sanki nesebn kaçtım
NOT: resimdeki bayan netten alıntıdır .

15 yorum:

Aygül dedi ki...

Havvanurcum öncelikle geçmiş olsun diyorum.Ve hayırlı uğurlu olsun.Allah tamamına erdirsin inşallah.Darısı senin kızlara desem:)

havvanur dedi ki...

aygül tşk canım darısı bnm kızlara olmasın kıs anam bn kızlarımı veremem :DD şaka tabide allah iyi yzaılar yazsın en zorubu işte kızları elin ogullarına vermekkk :(

kuzularım ve ben dedi ki...

kız havvanur yoksa biz senle aynı nişanamı gittik bizde nişandaydık bugün:D

havvanur dedi ki...

olabilüüü olamayadabilüüü istanbulda nişan bitmez cicimm::::.d

SELDA dedi ki...

ALLAH mutlu etsin. sizede geçmiş olsun .

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

canım öncelikle hayırlı uğurlu olsun.Allah tamamına erdirsin.Canım ya bu arada nazar diye birşey gerçekten var.Kuranda da yer alıyor. devamlı felak ve nas surelerini okumanı tavsiye ediyorum nazar için.anlamlarına bakarsan daha çok anlarsın nazar için olduğunu.geçmiş olsun
sevgiler

asiçiçek dedi ki...

mrb; elif bebişe kesin nazar değmiştir keşke nazar duasını bilen birine okutsaydın,hem nazar batıl bir inanç değildir kuran-ı kerimde var.bende çok fazla önemsemesemde nazara inanırım.bu arada allah tamamına erdirsin gelin kız için.

havvanur dedi ki...

asim batıl derken yani herkesin çocugu var die dedim kem gözler açısından yani nazar tabiki varr zati buşramın babası din görevlisi herkesokudu yavrimoyaama çok korktum asimmm)

TATESAL dedi ki...

Canım motif aparatını merak etmişsiniz.Motif aparatı da blogumda var.Elişlerimin içine bakarsanız daha önce motif aparatıyla nasıl motif yapıldığını izah etmiştim.Sevgiler..

serpil'in mutfağı dedi ki...

slm canım!öncelikle geçmiş olsun diyorum.allah tamamına erdirsin.hayırlısı olsun.ben aslında buralardayım ama sayfama birşeyler ekleyemedim.bir kaç gün annem vardı onunla hep gezdik.misafirler ağırladım.onun için sayfamla pek ilgilenemedim.birde benim küçük kızkardeşim nişanlı inşallah allah nasip ederse 1,2 ağustosta düğünümüz var ondan biraz el işlerimizi yapıyorum.merak edip sorduğun için teşekkürler şimdilik hoşçakal.

TATESAL dedi ki...

Senin yaşın daha küçük düşünebilirsin yeni bir bebiş.Kızların kaç yaşında bilmiyorum ama çok seviliyor...Hem çok güzel hemde çok zor.Hakikaten 11 seneden sonra hamilelik ve bebek bana çok ağır geldi.Daha önce doğurmadığıma pişman oldum.Senin de niyetin varsa hiç bekleme.İki kızın üstüne oğlan da çok güzel oldu ama ilkim veya 2. olsaydı daha iyiydi.Çünkü oğlanlar çok yaramaz oluyor,gücüm kalmamış....gençken çekiliyor.Ben 71 doğumluyum.37 yaşımda doğdu Kerem.Uzun oldu ama ben seviyorum olsun.Kısa yorumları sevmiyorum...Mutlu ve sağlıklı kal..

TATESAL dedi ki...

Canım;mama konusunda bende çok terddütler yaşadım.Oğlum 14 aylık demiştim ya.Bende sezeryanla doğum yaptım ve ilk günlr sütüm gelmediğinden hazır mama kullanmaya başladım ve birde 12 ayı bitene kadar kullandım.Şimdi yemek,anne sütü ve inek sütü veriyorum.Ben Ülker hero baby kullandım...Ülker diye ama bebelak kaşık mamasıda verdim.Kaşık mamalarını çok sevmedi ve yemedi.Ama diğerini ayına uygun olarak çok yedirdim.Gayette memnundum.Gerçi hiç içime sinmedi diğer 2 kızıma hazır mama yedirmemiştim.Ama ne yapalım şartlar böyle artık.Eskiden çocuklara pirinç unu,nişasta çeşitlerini karıştırır sütle pişirir yedirirdim.Oğlan pek sevmiyor muhallebiyi....Anne sütünden de kesilirse iştahı açılır diyorum.Hem geceleride oda uyur bende...Selamlar.Fazla uzun oldu istersen okuduktan sonra yayınlama canım.Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Çok geçmiş olsun diyorum.
Ve hayırlı uğurlu olsun.
Allah tamamına erdirsin inşallah.

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Ödülün bloğumda canım
sevgiler...

ÖzLeM dedi ki...

Ödülün blogumda :)) sevgiler...