6 Şubat 2009 Cuma

mimlerrrr


Sevgili tini minim bnm mimlemiş çocukluk anıları ile önce tinimime bi kaç güzel laf edeyim tini bn izleyen ilk blog çok samimi bi kız kendini çokta güzel ifade ediyor.tşk tiniminimm valla şöle diyim bnm hafıza balık hafızası gibi herşeyi çok çabuk unutuyorum.sanki bn hiç çocuk olmamışım gibihep evli veanneyim gibi nedense bilmiom komik ama böle dünden beri düşünüom ne güzel nede kötü bi anım yok gibi demekki bn hiç çocuk olmamışım şaka gibi valla ne yazayımki şimdi beyaw:ben istanbul bahçelievlerde büyüdüm benden 1yaş küçük erkek kardeşim vardı herşeye çok kızardı heleki erkek çocuklarla konuşmazdım bile hemen adımı çıkarırdı: murat adında bzm sınıftan olan çocuklada oynamayı çok severdim bide ablası aynur vardı zaten çocuklugum onlara imrenmekle geçti onlar 2kardeşti ne isterseler anında olurdu bizde 6 kardeştik öle herşeyimiz tıp deyince olmazdıkii sonrasındada kardeşlerimle ilgilenmekten oyun oynayamazoldum yani benden küçük 3 kardeşe dadılık yaptım gibi ne kadar bıktımsa kardeşlerimden evlenince bi çocuk yaptım 2. çocukta 11 sene sonra geldi kısacası hilal eliften hiç gocunmayacakoldumu tiniminn pek olmadı ha??napim demekki pek iç açıcı bi çocuklugum olmamış gerildim beee:D iişte böle he bide bnm dondurma bebek denen o zamnlar 80 li yıllarda eli ayagı bütün oyuncak bebekler vardı kıyafet falan giydirilmezdi bnm ondan bebegim vardı çok utanırdım o zamnlar herkeslerin almanyada akrabaları vardı onlar getirirdi bzm almancı akrabamız yoktukiii ühü ühüüü tiniii bn bu mimi sevmedim kıss çok ajitasyonlu olduuuu çocuklugumu istiom bn keşke 2000 yılarda çocuk olsadım yaff ama valla bn hilalin barbilerile çok oynadım neysebu kadar kafii selam ve dua ile havvanur.

ßende kuzularım ve ben yani ( grıhayatveben ) ve asiçiçek i mimliyorum

10 yorum:

Adsız dedi ki...

bence nasıl ve nerde yaşanılırsa yaşanılsın çocuk yine çocuktur ve eğlencedir yaşadığı herşey ister köyde ister şehirde olsun...

havvanur dedi ki...

öle tabi asiçiçegim çocuk herzaman çocuktur bizde büyümüş çocuklarız dimi ama:D

asiçiçek dedi ki...

:))))hıhı evet.

Unknown dedi ki...

AY ÇOK GÜLDÜM ÇOK HOŞSUUN SEN ÇOK YAŞA EMİ:)

havvanur dedi ki...

candanımcım nie güldün kıssss acabaaaaa?

Aygül dedi ki...

Havvanurcum bence çok kardeş olmakt çok güzel.Olsun bak oyunlar biter ve gider ama kardeşler kalır.Böyle düşün ve rahatla.Ne güzel ki 2 tane çok tatlı kızın var.Onlarla nasl olsa tekrar çocuk olunuyor.Bende bahçelievler ve haznedarda büyüdüm:))belki tanışıyoruzdur:)))

havvanur dedi ki...

tşk aygül hanımcım ziyaretiniz için evetaynı ilçelerdeymişiz zamanında tabiki şimdilerde çokkardeş olmaktan memnunum ama o zamnlarçok kızardım trakyalı ailelere özenirdim karadenizli olunca çok çocuk kaçınılmazdı sanırım

Güneş Akay dedi ki...

:)o Almancı akrabalardan bizdede yoktu :))

havvanur dedi ki...

güneş hanım bn sz artık izleyemiyorum yeni blogmu açtınız davetli degilsiniz gibi bişi çıkıyor bi büyük harf bi küçük harfle begum akay var birisi çok eskii selamlar

tinimini hanım dedi ki...

:):):):) şeker şey güldüm valla :)