16 Şubat 2009 Pazartesi

ev halimm

güneşli bi istanbul sabahına yeniden günaydın demek yaşamak herşye ragmen güzel demek nefes almak yaşamaksa yaşıyorum(z) zaman su misali akıp geçiyor.son 4.5aydır24 saat bana yetmez oldu hiç bişeye yetişemiyorum sabah 7 civarı kalkıp günün 19 saat ayakta bi koşturmaca hergünüm bi digerinin aynı tek lüksüm internet bunadaşükür..)10 gün oldu bn bgn dışarı çıkmayalı evden kaçasım var tek başıma ama ne mümkün yakınımda yakınım olan kimsem yokki azcık kaçım sokakta bi beş dak yürüsemm evde oturmaya hiç alışkın degildim ev kuşu oldum elifte bu aralar dönmeye başladı balık gibi yuvarlanıo başında durmak gerekiyor.uyku saatleri mama saatleri herşeyi degişti meleklikten terfi ettti.)) yaramaz kız oluyorr ablası başka alemde oda arkadaşlarıyla gezmek onlarla ders çalışmak istiyor arkadaşlarını bzm evde agırlıyoruz. arkadaşlarının anneleri çaışıyor tek başlarına evde yalnız kalmalarına izin vermiyorum falan filann pifff eski komşulukları özledim genç komşularım çalışıyor. evde olanlarda emeklilerr paylaşım olmuyor ya ölen eşlerinin anılarını anlatıyorlar yada romatizmalarını..))candostlarım dediklermde uzaklarda yemek çamaşır ütü bulaşık derken kendimi köle ızauraya benzetmeye başladım kilolarda aldı başını gidiyor ayaklarım bedenimi taşımıyor.))havalar düzelse orman yakın(atatürk ormanı) eşofmanları giyip yurucem ama havalrında bana gıcıgı var..işte böle çokk özenilicek bi hayat benimkisi:))tabi dertler bunlar olsun şükür kadınsal dırdırlarım bunlar hepsi aşılacakk bi bahar gelsinn....4 kişilk dünyamda yaşıyıp gidiyorum yıkılmadım ayaktayım.))şimdi kaçma zamanı elifcik uyurkenn işlere başlıyım evli ve2 çocuklu olmak zormuşşş vesselamm

25 yorum:

kardelen dedi ki...

anne olmak zor zanaattir bilirim ben bir tanesiyle baş edemezken Allah bağışlasın sizin iki tane gerçekten çok zor ama Allah yokluklarını göstermesin zorda olsa geçip gidiyor ömür.
Bu arada şunuda söylemeden geçemeyeceğim bizde iki kız kardeşiz ve isimlerimiz Elif ve Hilal ilginç bir tesadüf gibi geldi bana sevgilerimle...

TATESAL dedi ki...

Ah canım benim...Sen çok sıkılmışsın bak hele.2 çocuğa şükret bak bende 3.Ama bende senin gibi önce 2 çocukluydum.2 kızımı büyütmüş tam rahata ermiştim ki oğluşum oldu.Dedim ya 11 seneden sonra.Ama ne yapalım en büyük servetimiz onlar...Ev hanımı olmak çok zor sana hak veriyorum.Yerden göğe kadar.Çünkü bende doğum izinlerinde evdeyken işe başlamayı hayal ederdim hep.Çalışınca her şey düzenli oluyor,sıkılmaya vaktin olmuyor...gerçi ikisininde getirileri götürüleri var...Herşeyin hayırlısı.Sıkıldıkça yaz bana , ben senin ablan sayılırım nede olsa 1971 doğumluyum ben.3 yaşcık...Ayrıca bebek emziriyor olmasaydın sana keten tohumunu tavsiye edecektim.Bende hala emziriyorum 15 aylık oldu ama sütten kesince yapacağım.Sabah ve akşam bir tatlı kaşığı dövülmüş keten tohumunu yarım çay bardağı suda karıştırıp içeceksin.o kadar,iştahın kesiliyr.Arkadaşım 5 kg verdi.Bunu istersen yayınlama gerçi benim için sakıncası yok da çok uzun oldu diye.Görüşürüz..

havvanur dedi ki...

tşk leydim elifim elif adını çok severdim gerçekten tesadüfler oluyor bölee bnd elife hamilken hastanede aynı ad ve soyadıma rastladım ama o bekardı sonradn baba adlarımızla aldı doktor bizi yanlış ilaçtantan gme gtmeylim die sevgilerr

Unknown dedi ki...

benim bir tane cocugum oldugu halde sizi o kadar iyi anlıyorm ki.Ne diyeyim kolay gelsin.

havvanur dedi ki...

canım tatesalcımm tşk görüşlerin içinn bende kolit ve ülser var be arkadaşım artık bn keten tohumu falan içemiyorumki bagırsak kanamsı oluyorum ölümden dönmüştüm bi zamnlar rabbim yavrularımızın acısını göstermesin evden sıkıldım bnd part tıme çalışıyordumm sevgilerr

asiçiçek dedi ki...

havanurcum bahar arifesinde pek bir karamsar gördüm seni???bir sorun yoktur umarım.gerçi ben bile bugün hep iç geçirdim. dışardaki güselll havayı görünce çıkıp deli gibi sokaklarda sürtmek istiyom koşmak zıplamak.ama yapamamki:((masamdan izleyebiliyom malesef

AskinAy dedi ki...

allah kolaylik versin canim,kendini ihmal etme sakin resimde süpermis ama:)sevgiler..

havvanur dedi ki...

asim çiçegim havagüneşilde kıss elifi sen bak bn senin yerinede gezerim ne dersin şkerim??sevgilerr

havvanur dedi ki...

aşkinay bzm ormanımızda deniz le iç içe süper bi yerd eoturuyozda kış iştee napcann sevgilerr

asiçiçek dedi ki...

aslında elifle beraber çıksana dışarı kar yağdıya bütün mikrop gitti azda olsa. hem elifin temiz havaya ihtiyacı var ikinizede iyi gelirdi diye düşünüyom tabi siz anneler daha iyi bilirsiniz benimki bir öneri yasa tasarısı:)))

asiçiçek dedi ki...

ayrıca çocukları çok severim ve çok iyide anlaşırım 4 tane yiğenim var bize geldiklerinde başımın etini yiyolar teyze hikaye anlatsana diye:))bende onların masalcı teyzesi olmuşumda habarım yok.

havvanur dedi ki...

kızlar bn kaçıyom valla enerji doldum sayenizde şarzım bitemeden gideyim sonra yine bn deşarz erdesiniz hepinizi sefiomm pazara gidim bariisemt pazarımız varrda bgn onu bile özledimm.))eylem yine beklerim asi elifi getriom camdan bakk.))

havvanur dedi ki...

asi karmı yagdı bn görmedim hiç camdan bakaıommıom ama şuan yok burda evde 6. kat kıııss

asiçiçek dedi ki...

dün gece biraz çiselediya istanbulun üzerine ben yağdı sayıyorum:))

asiçiçek dedi ki...

hadi iyi yürüyüşler pazarlar çarşambalar falanda filanlar:))

Adsız dedi ki...

kendim yazmış gibi okudum yazını..bende aynı durumdayım.Tek lüksüm internet.Komşu yok,yakın akraba yok,can dostlar uzakta..çok sıkılıyorum bazen.bütün gün evde insan kuruyor da kuruyor türlü düşünceler..:(

harosa dedi ki...

canım bizlerde çalışan köleleriz evde koştur işte koştur iki çocuk işyerinde sorunlar çocukların sorunları bu aralar olmayan zamanımdan fırsat bulup blogspota takılıyorumda biraz kafam dağılıyor. kadın heryerde kadın

havvanur dedi ki...

yaşamla dans haklısın katılıyorum tüm gün kurmaca evett haroşa hemşerim çalışan olmak daha iyi emin ol bnd çalışıyordum düzenli oluyosun daha çokk kadın kadın tani çalışanın daha az zamanı sevgilerr

sihirlirloklava dedi ki...

canım merhaba...tanıdığın kimsenin olmadığı yerde yaşamak ne zor bilirim..ben hala öyle biryerdeyim.tabii çocuk büyütürken daha zor.nefes almaya vakit bulamıyorsun.ama şuan oğlum 7 yaşında ,artık arkadaş oldu bana...senin de nefes alacağın günler gelecek merak etme..biraz da kışın kasveti var...sevgiler...

Adsız dedi ki...

gerçekten evde çalışmak daha zor,aslında bütün anneler Çalışan Anne.

kuzularım ve ben dedi ki...

ablacımmmm keşke yakın otursak ya bende patlıyorum sabahları uyanıyorum yine başladı gün diyorum depreyonamı girdim ne anlamadım valla vakit geçiremez oldum

TATESAL dedi ki...

Canım;bana uğra etiketin var...

tinimini hanım dedi ki...

yazık sana ya,ama şükret haline ,en azından bi internet keyfin var.Ya oda olmasaydı? ennelerimizi düşün,ozamanlar internetmi vardı?Akşama kadar çocuk bezi yıkıyolardı,öyle diyimi.Hadi biraz içini ferah tut,sahip olduğun hayatın güzel taraflarını gör,mutlu ol,mutlu kal...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Canım,bu günlerde geçer çocuklar çabuk büyüyor..bir zaman sonra özlüyorsun bu günleri..biraz sabır birde çocuğu olmayanları düşün şükredecek çok şey var..RABBİM hayırlı yazılar yazsın amin.sarıp sarmala arabasına bindir azda olsa temiz hava uyku verir.A.E.O.

Adsız dedi ki...

Benimki blog değil havvanur :) www.gunescuneyt.com Favorilerine eklmek istersen adresimiz bu.
Sevgiler.