6 Ocak 2009 Salı

bebegim 90 günlük


90 günlük bebem


evet bugün dogum yapalı ben 90 gün oldu su gibi akıpp geçiyor zaman rabbim huzurla geçirsin herkesleri yavrimom uyuyor şimdi bnd nete diger blogları okudum anne olmak süperya helede uzun bi aradan sonra bebek kokusu cennet kokulu yavrularr elifim yumuşak huylu bi bebiş öle abartılı bi gaz falan olmadı bi kaç kerele rsabahladık belki ama annelik farklıya bebesi olmayan anlamaz yavrunun bi pırt sesi bile anneye belkide en güzel melodi annelik ruhunda delilikt evar komik ama gerçekk2adet fgazsancısı için zinco ve bi yaban cı bişi almıştım şükür hiç kulanmadım gibi bn bebelerin o küçük vucutlarına zararı olurdie hep korkmuşumdur gaz yapacak şeyler yememeye özen göstedim ama ama kilolarda aldı başını gitti 5 kilo tahin helva 50 kilo en az meyve sularıbn yemeklere sogan koymam hiç eşim yemio çig kuru sogan 5 kilo yemşimdir tabi tatlılarda cabası hamileken 8 kilo aldım ilk hafta 10 kğ vermiştim şimdi o 10 kilo fazlasıla geri alındı herldehamileken lamayıpta dogurup alan bnmdir kader utansın kilarlarımla mutluyum dermişim ha bu arada utanıom ama bn kızlarımı emziremedim ne acıdırki nukun enjektor şeklinde piyasadayani eczsatılan 40 ytl pompalarvar onlarda kulandım hemde 2adet aldım sırf kızım anne sütünü bi şekldealsın die yani şu 90 günlük maceramda yapamadım bşi kalmadı ama mama almadım anne sütü içirdim kızıma zahmetime degdi en kral mamyı yedirebilirdim ama yapmadım gezmeye giderken bile pompam yanımdadı ilk öncedr bana kısmıştı biberon szd emzik szd die dr muge hanımn yanında zaten aglama gelince kendimi sıkamam heç muslukları açarım hemcecikk aglamıştım bile duyguları saklamaya ne hacet demi ama en ii yapıorum ben hı hıı yani işte böle arada vicdanen rahatsız oluyorum sonradaanne sütü aldı die aklımdaki sızlanmalrı kovuyorum sütüm kesilmsin die işte böleee yavrimomda bn utandırmıo zahmetlerime karşıkl verio büyüyerektenn uyurken sagıyorum gecekalkıp veriom hem o hem biz dinlenioz uykularımıdaherşeyimiz düzenlii her ay alması gereken kğ fazlas ile aldık elhamdulillah aşılarımı rutin kontrollerime dikkatedioz bakalım böle gidio elifle yaşamkk nese kaçim bnnn işler bn bekler byss

Hiç yorum yok: