17 Ocak 2009 Cumartesi

misafiiiirrr


canım blogumm özlemişim senii özgürlük gibisi yokmuş iyiki gelin kaynana oturmuyoruz. zor zanaat kaynana ile yaşamak allah yardımcısı lsun .bereber oturanların ne diyim perşembe günü b güzel yıkayıp pakladım bzim ebeveynleri hastane kokuları yorgunlukları çıktı . sewindiler i gelinimm be yaff akşama kadar uyudular kapıdan dışarı burunlarını bile çıkartmadılar desem yeridir . e yaşlarıda artıkın kemale erdi memlekette yaptıkları işte zor 12 bin civcivi 45günde büyütüp beslemek fabrikaya yolamak her babayigidin işi degil heledebnm gibi hayvanlardan korkan içinse ama kazançlı iş o ayrı emeksiz yemek olmuyor maalesef akşamda onlarım yoresel mantısını yaptıkk hamuru kelebek makarna biçiminde kasip haşlıyoruz üzerine cevi z peynir yogurtlu damak zevkiniz nasılsa bol tereyagıyla yiyorsunuz agır ma nefiss oliiiiböle bigünde perşembemiz. cuma ise vei dereleyip topladım .cuma vakti elifi babaannesine emanet edip dükkanı baktım cumaya gidince can bey dükanda bn çaışırdım hamileyken bile heççç gören oldumıdöner kesen tavuk satan bi kadaın görürseniz kesin o havvanur olur yani bennsonrasında köydeki eltimin kızına bi çizme aldım örgü dantel kitapıda aldım sipariş üzerine pederede bi gömlek kaynanaya yokk bişi önceden aldıgımla yetinn kıs kaynanamm dermişim ama ona bişi almamaya yeminli gibiyim evededönergetridim kola eşliginde ikram ettim.çoktabegendiler. sonra kankamgillerden rukiye geldi buse ve tugçe ile birde bana çok şık bi nevresim takımı almış sagolsun. elifin niyetine rukişim kalkmadanda annemle babam geldii çok hemen çay börek yaptım onlarada akşam yemegede kaldılar çorba taze fasulye ciger sotepilav havuç kabak kızartması ygurtlu bol tavuk çevirme günü kurtardım derkennnnnnn bi zil daha kaynım neco ve eşi onlara bi sofra ay bgn misafiff dolu gün geçirdim10 misafir ve 3te biz eskiden çok heyecanlanır elim ayagıma dolanırdı aştım beeeeeeeee panikatak oldumdu ama geçtii şükürrr sabah 8 itibari ile kimse kalmadı evvdee bgnd fatoş ve büşrayı agırlıcam kısmet olursa şimdi avi derleyip toplama zamanı bn kaçar günlükçüm yaşasın evde özgürlükkkkkkkkkk bays

Hiç yorum yok: