26 Ocak 2009 Pazartesi

HİLAL ve elif in son halleri

gitarist hilalim ve minik palyaçom elifim e maşalah deyin bi zahmet lütfennn kızlarımaa





Evet sevgili günlükümm bügünlerde sabahları zor uyanıyorum havalardan mı hastamıyım anlamıyorum.sol ayagımda bir ağrı var oturup kalmak ızdırap oluyor ama ağrım fazla yani 1 aya yakındır. nese sabah hilal uyurken ona pizza yaptım şu kızcagzıma bi türlü kahvaltı kültürünü alıştıramadım gitti tek yediyi salam sosis sucuk onları kahvaltı sanıyor resmen peynirdi süttü tad larını unuttu desem yeridir. pizzayı görünce çok sevindi sonrada beraber elifcimizi yıkadık pamuşumuzu giydirirken eski komşularımız selma ablanın kzı selin aradı kahveye geleceğiz. die bende hemen dükkana gittim can bey bankaya vergi yatırmaya gitt. bnddükkana baktım çabucak geldi de şükür 14 gibi selama ablayla selincik geldi bn selini tanıdıgımda ilkokul 4 idi okudu . şuan hemşire kızmız jfk hastanesinde subay olan bi aşkısı bile var.babası diploma hediyesi fiat palio aldı. elde baba var beee yakışır selineee babazatii zenginn 2adett taksi plakası ve kuyumcukentte altın imalatları var. rabbim daha çok versin inş selma ablacık temizlik manyagı falandır. ama harbi kadındır.pembe yalanı bile yokk okadar rol mol bilmez dürüst kadındır hatta bnm kızların anneanesi kadarda yakındır bn örgü bilemem ama kızlarım örgüdende mahrum kalmaz bn yeni gelindim tanıştımızda yeni bi kaç aylık hamileydim ev işi mutfak pastaborek herşey çok ögrendim ondan allahrazı olsun efendimize komşu olsun inşhatta bazen diomki hilal gelin olunca ona bi guzel bohça hazırlasam çünkü okadar hakkı varki kızımda nerdese bnm kadar çok yıkayıp beslemiştir bakmıştır. eski dostlar bi başka oluyor. ne eleştirir eski dost ne yerer hala örnek aldıgım huyları çoktur ilove you semoşummm. yemegim var hilal nurlarda elifte uyuyor bnd yazıyorum güzel bi gündü neyse bn kaçtım by sofrayı hazırlıım cancım gelir....

3 yorum:

asiçiçek dedi ki...

ALLAH bağışlasın canım çok tatlı kızların var maşalllah dedim haaa.allah banada böyle mutlu bir yuva nasip eder inş.

havvanur dedi ki...

canım rabbim sana hayırlı bi eşş çokta güzel yavrular versin inş (aminnn)

Mavi Bahçe dedi ki...

Geçmiş olsun ve allah hayırlı uzun ömürler versin kızlarına.ikiside çok tatlı maşallah