19 Ocak 2009 Pazartesi

fatoşşş geldi hoş geldii



sevgili günllükcümm bu aralar fırsatım olmuyor misafirler gelio gidio hazırlık temizlik derken hayatım bi koşuşturmaca bunlar güzle şeyler rabbim başka dertler için koşturmasın(amin)c tesi akşamı kardeşim fatoş lar ve büşra vardı ögleden sonra 15 sonradıydı. çayiçtik gelirleken güzel bi kek yapmıştı canımcım bnd bişiler koydum yedik akşamda eniştem (iso)geldi kendileri pc muhendisi olurlar çok beyefendi sesiz sakin dindar kendi halindedir kardeşimde onun tam tersi görüntüde hanım hanımcık amaaa cadıııı tamam fatoş kısmaa tatlı cadııı desemm (şakaydı kıss)nasılsa okumuycankiii))))akşamda patlıcan oturtma -çorba pilav-pane-salata-tatlı- idi menumuz farkl bşi olmadı belkide aklıma gelmio bilmiom unuttum..pazarda çok halsiz canım sıkkındı dışarı çıktım kızlarımla alışveriş yaptık (grenn-s- bim şok çocuklarla anacak bu kadar oluyo gezmemiz dış mekanlarda üşüyor miniklerimm başka aklıma bişi gelmio neseebn kaçarrr

Hiç yorum yok: