1 Ocak 2009 Perşembe

yeni yıla ilk yazı


Yeni yıll yeni yılda yandaki resimde göründügü gibi kızım hilalin bana yeni yılda hediye ettigi blog oldu ilk hediyemm zaten yeni yıl kutlamalarımız falan yok hediyelerimizde yok bz sadece dogum günü evlilikk dönümü gibi bize özel bizim olan gelenekleri kutluyoruz kutlayanda karışmıyoruz saygı duyuyoruz oturdugumuz semtte kutladılar dozunda rahatsız olmadıkki nasıl mutlu oluyorsalar. her işim duruyo bn ilk heyecanla yazıyorum hilal elifi besliyor bnd yazıyorum hilalim 11 yaşında kardeşi elifimde 84 günlük çok ara verdim 2. çocuguma öle dior çevremdeki insanlar ve yakınlarım bnc tam zamanımış hem çok seviliyor hemde kardeş kıskançlıgı hiçç yok yokk kimse inamıyor ama böle gerçekk kardeşimin fatoşun kızı rumeysa ile oglu cemal yaş aralıgı 6 yaştı kardeşimin çektigine bn en yakın şahidim kardeşim kafayı yemeden m. cemali yaşına getrdi hemde saglıkla kızımız rumoşş ne çok kıskandıı yazmakla bitmez bigün anlatıcam inş eşimde aradı şimdi akşama kardeşinin bebe gini görmeye gitcez 2. gidişimiz olacak hediyemizle yani eşimin ailesi uzaktalar tek akrabası eşimn kardeşi ist iyikide ölee kocanın akrabasından akraba olmuyor benim fikrim tabiki hep bi açıgını ararlar aslında bi sorunum yok ne samimi nede resmiyim çok dozunda onlar bn sevior görünüolar ama bn onları sadece sayıyorum sevmiyorum ilginç gelecek belki ama bunu söledim bile kayınvalideme sadece gülümsedi ayıpmı etmişim? aslaa aslaaa

Hiç yorum yok: