1 Ocak 2009 Perşembe

2009 ilk gezmesi


Gece gece kafayıda yemedim ama yazasım var görgüsüsn blogu olmuş mu nedirr (ehe hee)8 gibi k birader necolardaydık bebe 20 günlük olmuş ne çabuk geçio zaman sarı mini minnacık bi melek kuzu ya bn bebeleri pek ellemem korkarım nedens azcık toparlanınca sewerim yani şaşılacak ama öle zaten bnm neyim normalki dermişim demicemm sevgli blog cum banene eltim bu akşam şirindi annesi olmayınca sanki daha sevimli oluyor ama annesinin hakkını yemiyinm muhterem bi kadın 38 yaşında yaşıtım nerdsevede çok güzel eltim fazla tombik anası kim kızı kim şaşılır yane hele babası hay at dolu azcık embesil bi tip eşim öle dio yani alan memnun satan memnun bnm herife noliysee adamın agabeyi alamnyada çalişi bzm dünürler yiyooo (afiyet olsun)gözü olanın gözü çıksınn cannn yohsagözünmü var heriff(can bnm eş)şaka bi tarfatabi espridi yemekliydik çorba köfte patetesfırındı sanırım çorba,salata falan güzelid 20 günlük bebe ile daha nolsun demii bak ne ii eltiyim çayın yanındada bisküvili pastası vardı eleştirdigim insanda19 yaşlardabeya anadoluda olsak bn erken evlilk yapsadımyani 15yaş evlensedim o yaşta kızım olurdu amanın kız iyikide 22yaş anne omuşumm 11gibi geldik elifimi yıkadım bn kızıma yavrimo diomm doyurdum yattı resmen bayıldı dışarı çıkıca yoruluyo 2gün uyyo nerdese bnm ahali uyudu bnkaçarsabah okul var bn gitmiom kız gidio çokmu çocuksu bu yazılar bi yorum yapsınn

Hiç yorum yok: