14 Ocak 2009 Çarşamba

radyosyonnnnnnnn

şuan canım çok sıkkın kafam karmakarışıkk pederakcigerrontgeni çektirmiş 3saatküçük çoculardan uzak tutmak lazımmış .fekattt peder bzgelio bu aradaarkadaşım nermin aradı ona söledim büyük insanlar için bile tehlikeymişş halasıda çektirince3gün odasına girmemişler . bzm pederler köylü onlara bunu söleyemem çocugu uyuttum yatagındaama ne kadar saklayablirimki yadrsebn uyuzda kuduzda deglim die vedalaşırken k pederaglamış salak kaynımda yusufefe yi kucagınavermiş elifyine 4 aya girdi yusufcuk daha yenidogan 40 bile çıkmaıdı hemde nefes problemi var.zaten bgn sabhtandı r canım sıkılıyor saat10 hilal aradı hastayım die babası gidip aldı karnı agrıomuş yattı hemen bnd çorbayogurtlu yaptım ıhlamur falan kaynattım geçti bayagı ii şimdi bu ardadkaynanmlargelmiş dükkandaymışlar. okuma yazması olmayıncazili bulup çalamıolarmı anlamadımki kapıdainip dükkan komik yaff neseen zaından saat ilerlio radyosyonu azalırr. sulu köfte pilav yaptım .çorbada var dünden mantar vebaklavamızda var. bi salata yaparım sofrayı hazırlarken yemek çay kolayda radyasyonu taktım be nese esirgenen göze çöp batarmış diyelim unutalım hayırlısı kazasız belasız yolcularımm bolularına köydeki eltimin büyük kızıdadantel kitabı istedi unutmam umarım ablamın kız büşrada gelemedi bu kaynanmların gelmesi hikayesinden salvadordali sergiside olamdı hiall yüznden çok üzgün bnm kzım yani gidemedi.havada çok soguk bn ilkbaharı özledim evetıkandım heçç bana göre degil öle evde oturmak yaza kadar delirmem umarım iyice içimi karartım yaaa öffu fff pufff

Hiç yorum yok: