11 Ocak 2009 Pazar

KAYINVALİDEM GELDİİİ :|

yılan hikayesine dönen kaynanam sonunda teşrif etti.önce gebzeye sonrada esenlerden neco almış saat 12 de eve gelmişler.eltimin eli ayagına dolanmış dolanacak ne varsayaptıgı bi etsiz kuru fasulye ile pilavdı ay ne kötüyüm benn hehe yaşasın kötülükk .sefam olsun kıymetim bilinir inşş kaynanamla aslında aramızda ufak bişi bile olmadı ama bn nedensiz sewmiorum sewmek zorundamıyım yoo neşeli hasret kokan bi oturma olmuyor herkes gayet sakin oluyorsanki bzm aile daha cana yakın yada bana ölemi gelio anlamadım,mesela aylarcagörşemioz sıcacık ortam olsatorunlara sımsıkı sarılsa hadi bnm büyük kuzu kocaman ama elif ile yusufcuk melek kokulu süt bebeleri kıyılmıyo bakmaya aman ne bilen m o minikleri sewen anne babaları var yusufta zor bi bebe uyumayan habire mızıklayan bi sarı kafa annesi elinden bırakmıo herkesin içinde oturu köşeye emzirio ha can gıcık olmuşş zati çaraşaflılara gıcıgı var herifin sofrayı kurmak kaldımak banaydı hep kaynanamda bulaşık yıkıcaktı otur dinlen sanene dedim makine varrama makineyede koymadım hereksin düzeni kendine sonuçta kardeşim degill öle etliye sütlüye karışmak haddime degil kaynanmdan bıkmış gibidi allah yardımcıları olsun işte böle sıradan bi akşamdı bu akşamdafatoşa gtcezgelen olmaz ise yegenlerimi çok özledim hilalde rumoşu çok özlemiş insanın kendi ailesi başka oturuyon konuşuyon çekinmeden ayıplarlarmı die düşünmeden ohh nesedışarı çıkamam lazım bn kaçar

Hiç yorum yok: