8 Ocak 2009 Perşembe

yeğenlerim


evet bn delimiyim divanemiyim bilmiyoum msn açıkmış fatoşu gördüm yıllardırhastermişiz gibi yazdık ama ne yazmak bi ara gülmekten başka şeler olcek sandım yafff şuan saat.00.10 ve ben yazı yorum evdeherks uyuyorbulaışlarmakineyedolacak akılı gidip yatsana ama aklı ne gezerr.ever bgn kezbancımm geldi bnd meryemi davet ettim oturduk meryemdeoruçlu imiş kız nur la geldi kezbancımda barış ve yaramz umutla canım arakadaşım heçç yerindedurmii senin bu oglan asal kilo almaz heç boşa umut etme adına kanmayasın yani öle zayıf gider aynı bnm hilal modell kasaba et borcunmu? varsakın üzülme etyok ama zeka çok gısss sanki okuycandabnm herbi uyku kafama vurduuay bgn rumeysacımda okulda kaybolmuş aslında kaybolmamış fatoşum öle sanmışş korkak fatoşşş arkadaşı cemreyle başka yerde bekelmiş rumoş herzaman atamın büstünün önunde oluyomuş ana yuregi işte gız fatoş azcık insan asiye sultan gibi içi rahat olur örnek alsana be bacım anladı sen onu 25dak rotarla evegelmişti çok agladı cnm bnm telde allah evlatlarını sana bagışlsın onlarla imtihan etmesin inş kıymetlimmm inan senin kadardabn rumeysasultanımı ve cemal efendimi sefiomm yaff aslında yegenlerim rumeysa ve cemal rumeysayı eniştem cemali dehocaefendi koydu hocaefendiyi tanıyan tanıyoo anlatamam şmdi inş bigünn rumeysauslu asil bi duruşu olann esmergüzeli alımlı 6 yaşında bi fıstıkk resimlerini koyucam inş cemalse yaramzların şahı sanıorduk ama tobeeee çok uslu sarıoglanımız milletin yarmzlarını görünce anacım yasin eren kadar kimse yaramz olmassbizm bu sarıoglan kel ha saçı dökülmedi yakışıklmıızn o henüz süt bebesi 14aylık fatoş 15 mi yoksa bi ara hesaplıyım yaf utandım bak şimdi nese bu sarıoglanda dünya yakışıklısı çok şekerrbu 2minik yavru bnm ensevdigim kardeşimin güzellerii efet aynen öle inş bu yazılarımı bilal okumaz ama biloşş çok büyüdü napi mm en küçük yegen 85günlük en büyük yegenimde gocagısss sözlüüü 18 yaşında şubatta nişanı varrçok evlenmesi geldide (heheh=)büşra.rüya bilal metin.zeynep,umut ,alperen, rumeysa,m .cemal , m fethullah bunlar bnm yegen olur6 kardeş 10 yegen vay be ne kalablıgız ay aman nese bn kaçaryarın görüşürüz inş aminn

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ewttt ben fatoş gerçekten çok korktum kızımı kaybettim sandım müdür anons yaptı ama duymamaış çok ağladım kadın erkek herkese sordum anımsayınca bile ağlıyorum çok kötü bi duygu allah tüm evlatları anne ve babalarına bağışlasın yavruları için yaşayan bi anneyim bu arada konuşmalarımdan yaşlı olduğumu sanmayın heee ta 26 yım çok şükür heheheh bu arada cemal 16 aylık ablişşşş

havvanur dedi ki...

kıs yorum yapmişin hep yap beklerim zaten tek ziyaretçimsin muhahaha