25 Ocak 2009 Pazar


bgn neler yaptım kocaman bi sıfır pazar olması nedeniyle geç kalktım sanki hafta içi çalışıyormuşum gibi aslındaen agır işçi ev hanımları hemde sabah karın tokluguna sabah erekenden başlıo mesai yatana dek bu mesai bazen 15.20 saat bile oluyor çalışan hanımlar en azından paralarını kazanıolar 3, 5kenaryaparlarama ev hanımlarını eşleri kovsa ortada dımdızlak kalır be neyse allah korusun rabbim kimsenin huzurunu bozmasın huzur parayla alınmaz . para amaç degil araçtır.sabah kahvaltıya kızımla kendime patateslive peynirli çigborek yaptık afiyetle hüplettik . ortalıgıda duzenleyip pazara çıktık .ufak tefek bişileraldık çaydanlık tamiri yaptırdık dönüşte babamıza ugrayıp bi güzel akşam yemegimizide orda yedik. o maç için seherlere gitti bzdgelin dediler ama seherin kaynansını görmek gelmior. içimden banene o olmasadı giderdim çokta eglenceli oluyordu. napalım ıyyyyyy seherle bn o yokken görüşücem hıhh elifimi uyutum hiloşumda arka sıradakileri izliyor. neyse bn kaçtım bys güne ola hayr ola mevlam neyler eylerse güzel eyler...

Hiç yorum yok: