24 Ocak 2009 Cumartesi

karne


ßugünlerde bi gezmeki yoruldum be piffperşembe günü meryeme gittim o beni davet etti aman ne çok şey yapmıştı üzüldüm konuştuk derteleştik falan güzeldi.cumasabahıda erekenden karne yoluna düştüm uyuyan bebemi kaldırdım resmen gtmesem hilal hanımın afrası tafrası o bişi yapmasadavicdanen rahatsız olurdumya neysekarnemiz güzeldi teşekkuraldık ilk tş miz bu alışmışız biz takdir almaya sölemsi ayıp son 2senedir kürsüden müdürbey karnemizi veriridi ama bu dönem bn zaten tş bile beklemiyordum . çünkü kardeşi oldu gelen gidende çok oldu bnm kız büyük insanlarla muhabbeti sewio heleki kadınlarla oturmaya bayılıyorr2. dönemtakdir alıcamış hayırlısı okumak zorunda bn her imkanı sunuyorum evhanımı olmasını istemiom . eş ve babadan para istemeyecek kendi paranı kazanacak ekonomik özgürlügün olmalı diom bakalım inş sonrasında leyla butikten çok şık bi bluz aldım kendime indirimden 35 ytl olan serhatlı trikonun 20 ytl verdim içime sindi nişanda giyecem inş öleden sonrada sehergittik yine o çagıdı yoksa bn sz gelecem die kimseye diyemem gibi bi kötü huya sahibim utanıorum napimm bana kalırsa bn dost arakadaş kaybederim allahtan etrafımda seviliyorumda bu huyumu biliorlar.kayınvalidesi vardı kadına gıcık oldum yaa bzm seherin 8 senedir çocugu olmuyoreltisi ve görümcesdi3. çocuklarına hamileler seherin adına onların dogacak çocuklarını istemişlerkız çok fazla üzüldü bnd teyzecinm oglun çocuk istemiyor onlar problem yapmıolar sen karışmasandedim kibar bi şeklide kadında bozuldu gibi ya sanene kadınnn başım agrıo triplerini girdi. sanki marketten çocuk alıyor onlarda zaten veremeyiz demişler sanki rabbim veriorda seher almıom die ay bu kaynalar her köfteye maydanoz olmayı ne zaman bırakacaklarr yaşlıda olsa gam yemicem be 53 yaşında kadın. ah be sehercim ne çok dua ettim dogumda ama herkes edio yaşıda küçük 24 daha olur ya hala aklıma geldikçe sinirleniom bgn evdeydim dışarı çıkmadımm dip köşe temizlendikk kızlardauyudu ögleden sonra zaten elifcik dışarı çıktımızda pusette çok yoruluyor banyo yaptırcam az sonra şimdi bn kaçıom bys

Hiç yorum yok: