10 Ocak 2009 Cumartesi

salvador dally


dün akşam satt 2 gibi falan yattım evi tpladım tozları aldım yerleri sildim makinelere bulaşıkları çamaşırları derken uymuşum saatt kaçta uyudum bilmiomm sabah felaketbaşım agrıordu tekardan katlama toplama der ken 11gibi okula gttik ögretemen hialderesim yetenegi çok dedi ressam olabilirmiş umarım ressam olmaz hobi gibi yapsın resim ögretmeni olablr izin veriom dermişim hayırlısı bi dünyaca ünlü ressam varmış salvador dalli..neymiş sergisi varmış sarıyerde ögretmen oraya bu yetenekli çocukları götürmek istiorum dedi hemen hilalde gitsin dedim başka zaman olsa bnd koşa koşa giderdim ama elif hnm var bebekle oralara bn almazlar tanıdıgım velide yoktu allaha emanetherdakka telden ararım pısırık olmasın yırtık rahibe gibi özgür olmasın ama kıs çocukları ayaklarının üstündedurmalı herzaman kocası ve babası başında olcak die bişi yok okusun öle okumuycan ne halin varsa gör diyemem neyse ordan sonra bzm ünlü bi borekçimiz var orda tıkındık 2porsiyon boregi iç ettim yane kızımda kürt boregi yedi bn türk boregi dedim adam güldü ne mutlu türküm diyene hehe önce müslüman sonra türküm elhamdulillah babmızadaugradık miniço dan elife3badi kırmızı beyazve pembe aldım 1adette biberon ama stermoslu bişi işte bi defdasinbonunkini almıştım ama neyse bizi yaza çıkarsın kafii evegeldim bn hilalde melikel nur toplanıp senaya gittiler bnm kız orda patetes kızart mış pzza yapmış tabi bunlar hazırda o ayrıdaya yansadın dedim bzm evde yapmazya neyse çocukça eglenmişleryastık kavgası yapmışlar sanki pijama partisi everotarlı geldi birazsolendim böle yaparsan birdaha gördügün görecegin arkadaşların bu olurdedim heççç pişman degilm son bi defa daha denerim baktım saatler şaşıyor.evde oturur umrum bile olmazkurallar çignenmek için degildir .elifi yedirip uyuttum bi giyinmesi kaldı babmız gelsin necolaragitcezcanımdahiç çekmio onları yeni gördüm ya işte böle bigündü nesehadebn kaçarr öff ne giyycem yaff kilolar aldı başını gidio hamilelklerimden başka bişide olmiii kısa günün uzun özeti oldu

Hiç yorum yok: