9 Ocak 2009 Cuma

bzm evin halleri


Çok yazasım vardabn kendi buyazılarımı küçümser oldum beya herkesin bloglara bakyorum ne çok yazıolar neler biliolar be kıskanıcam ya utancımdan yorum bıraktıgım bloglara adsız yazıorum napim bnm blogu ziyaret eden tobe bi ta ugramazbn 12 yaşımdan beri bi ton defter bitirmiş insanım ama burda tutuluyorum zaten hep evde olan bi insanda farklı ne yazabilirki sabah 630 da kalkıp kızlarına dadı eşe hizmetçi olan bi görüntü çiziom bu aralar çok ezik bi laf oldu pardon ya bnm evimin patronuyum eşimin sultanı kızlarımın annesi ha bak iyi oldu kendime güvenim geldi ay zaten kendime güvenim sonsuzdu....kısaca tam günlük tarzında blog oluyor aşıcam inş netten blogarkadaş yaparsam bişiler ögrenirimde ah becerebilsem bii bugüne gelirsek 7de hilali okula yolculamayla başladım 8 deevderli topluydu bile elifhanımla muge anlıya bakıoz hergünn muge sanki akrabam gibi barbi bebeklere çok benzior erkek gibi kadın derlerya tam öle valla herkesi susturuyor çekinmio kimeseden korumayla gezmesi lazım bu ara2 çocugu ile bıçaklanarak öldürülen ilknur islam adlı rahmetlinin katilini arıyoruz. umarım yakında buluruz aslında bgn hiallin okulunda6. sınıf kızlarını n annelerini ve kızları okula çagırmışlardı kızların ergenlik adı altında panel gibi bişi tabi bn gidemedim hava çok soguk3 aylık bebe ile hilalim özür dilerim annecim biliosun herzaman yanında olmaya çalışıyorum ama kardeşini bırakacak komşularımız yokki ama yarın söz resim sergine gitcem her ne olursa olsun inş ha bu arada bnm kızım okulda resim yarışmasında derecesi var okul 3. başarısıd a iyi 2sene karnesini kürsüden aldı çok gurur vericiydi sınıf 1. si olması umarım bi günde üniversitelerde kep torenlerini görürüm aminnn orkitten bi kadın gelmiş kızlara ped ve broşur dagıtmışlar panele katılan annelerede iyi anne sertifikası verilmiş bn kötü anneyim demekki dermişimm ama degilim kızım ergenlikle ilgili oldugunu sölemişti kızıma özel dawet alsaydım zaten girderdimya nese ögleden sonrda elifle bi şekerleme yaptık hilalde arkadaşı melike ile eglendi güya ders çalışacaklardı yeni nesil eglenmeside bi acaip msn açıp kikirdemek çaktırmadan bakıom ama melikedeii aile çocugu fazla meraklanmıyorum zaten eve aldıgım çocukların ailesini tanımadan asla almıyorumm herkesbz gelmeli hilal bi yere gitmeme li die düşünüomda bakalım şimdi küçük yarın ne olur meçhull allah şaşşrtmaz inş.ay bgn bide hindi döneryedim tabi bilmeden aklıma gelince midem bulanıyorrr.küçükken alışık oldugum bi taddegil hindi sanki helal olmayan bişi gibi gelio hindi bidefada şişte kuzu şişi die yemiştim ögghh hiall yemekteyiz programına bayılıo ne ögreniorsa bnd izliom ama bzn sinir bozucu oluyolar bu hafta uysal hatta kendi suyunu alıp içemz görüntüsü çizen kel bi adam var o 1. olcak gibi bu haftaki yarışmacılardan elektrik alamadım zaten bana neyse en çok bn sahra ablayı sefmiştimm çok israf yapan bi program kimse elini sürmüo çogu şeye damak tadlarına uymuyomuş zıkkım yiyin emii alan var alamayan var beee ha unutmadan bgn aslında kayınvalidemler gelicekti olmadı akrabaları vefat etmiş inna lillahi ve inna ilahi raciun(senden geldik sana dönecegiz=)dahayeni gittilerdi bnczahmet etmesinler eltimin bebegi oldu misafir onlara gelecek maddi manevi bn yıprancam hak bu şimdi umarım gelmezlerr yatı lı misafir zor oluyoo ha bu arda bnm kızım 6 sınıfama ergen degilmiş yani pede ihyiacmız yokmuş tanıdıklaryanlış anlarmışş bunları hialin zoru ile yazıommmmm bayyy

Hiç yorum yok: